Steem Monsters #1 - Zadanie na medal

in #steemmonsters6 years ago


card1.PNG

Przedmowa

Witajcie drodzy Steemianie, jak pewnie wiecie mam straszną zajawkę na punkcie gry utworzonej na blockchainie Steem, Steem Monsters. Jest ktoś kto jeszcze nie wie co to jest? :P Jeżeli jest to pozwólcie, że przypomnę.
Steem Monsters to kolekcjonerska gra karciana, w której przemyślane strategie i odpowiednie zarządzanie swoimi kartami poprowadzą nas do zwycięstwa! Oczywiście wszystko opiera się na Steem ;)

Aktualnie wiruję na skraju Gold III a Gold II, przyczyny tego mogą być dwie. Mam albo za słabe karty na ligę Gold....albo ja jestem za słaby. Mimo tego i tak uważam, że całkiem nieźle mi idzie. Pamiętam jak miałem trudności na Bronze II ;)
Z każdym dniem uczę się nowych rzeczy, które pomagają mi wspinać się coraz wyżej w rankingu.

Odnosząc się do tytułu tego posta chciałbym przybliżyć Wam nieco system zadań.
Do niedawna mieliśmy do czynienia z trzema rodzajami kart - Alpha, Beta oraz Promo. Na początku stycznia @steemmonsters opublikowało na swoim profilu update informujący o wprowadzeniu nowego rodzaju kart - Reward Cards. Dzięki nim, za ukończenie zadań (Quest'ów) otrzymujemy karty Reward, zamiast wcześniejszych Beta Booster Pack'ów (Paczka złożona z 5 kart edycji Beta).

A co to są właściwie te Quest'y? Są to nic innego jak proste zadania polegające na eliminacji X przeciwników za pomocą Y zespołu (Na przykład - Pokonaj 5 przeciwników zielonymi). Codziennie dostajemy po jednym zadaniu, za które otrzymujemy określoną liczbę kart typu Reward. Poniżej przedstawiam Wam tabelkę, dzięki której dowiemy się ile dokładnie kart otrzymamy w zależności od aktualnej ligi (dane od @steemmonsters):

LigaQuest'ySezon
Novice10
Bronze III15
Bronze II17
Bronze I19
Silver III212
Silver II315
Silver I418
Gold III622
Gold II726
Gold I830
Diamond III1040
Diamond II1250
Diamond I1460
Champion III1680
Champion II18120
Champion I20150

Na koniec zostawiam mój dzisiejszy łup, z którego jestem zadowolony. Tymczasem się z Wami żegnam i do zobaczenia kolejnym razem!


card2.PNG

Sort:  

O Ty draniu... 😉
To już wiem kto zabiera te moje karty 😂

W kolejnym sezonie pałeczka szczęścia spada na Ciebie ;)

No oby 😉

Pozmieniali i za silver juz mniej questy😀

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62702.02
ETH 2572.25
USDT 1.00
SBD 2.75