Sürpriz anı

in #steemix6 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar😃

image

kaynak

Sonbaharın yağmurlu günlerinden biriydi. O gün evde yalnızdım. Dışarıda şimşekler çakıyor, yağmur ise kovadan akarmış gibi hızlı hızlı yağıyordu. Benim aklım ise kızkardeşlerim @sudefteri ve @damla da kalmıştı. Bu yağmurda eve nasıl gelecekler diye düşünürken kapı çaldı. Kapıya iki tane bıyıklı şapkalı sivil polis gelmişti. Polisleri görünce çok şaşırdım. Polisler hiç sormadan arama kararını göstererek eve giriverdiler. Evin heryerini didik didik aradılar. Ne aradıklarını sordum. Bana soru sormamamı onlarla birlikte karakola gelip ifade vermem gerektiğini söylediler. Ben de hiç soru sormadan ekip otosuna binerek onlarla gittim. Yolda giderken polis memurlarına neden arama yapıldığını, neden ifade vermem gerektiğini korkarak tekrar sordum. Karakola gidince herşeyi öğreneceğimi söyleyerek susturdular beni. İçimden dualar ederek yol boyu gittik. Yağmur deli gibi yağmaya devam ederken tenha bir yolda ekip otosu durdu. Beni apar topar ekip otosundan indirip, başka bir arabaya aldılar. Minübüs tarzında bir arabaydı. Polis kılığındaki adamlar ekip otosu ile ayrıldılar. Minibüsteki adamların ise kar maskeleri vardı başlarında. Ne oluyor neden başka araca geçiyoruz diye sorduğumda ise bana silahlarını gösterip, “çeneni kapa” diyerek susturdular. Korkudan kalbim yerinden çıkmaya çalışıyordu. Bu kişiler gerçek polis miydi? değil miydi? Beni nereye neden götürüyorlar? Benden ne istiyorlardı? Allahım bu nasıl bir korku ve heyecan. Beni öldürecekler mi? Diye düşünürken minübüs durdu. Kar maskeli adamlar minibüsten inip kapıyı açtılar. Bahçeli bir eve gelmiştik. Beni minibüsten indirdiler ve eve doğru ilerledik. Yağmur dinmişti. Evin kapısına geldik kapıyı kar maskeli başka biri açtı ve içeriye girdim. Veeee içeride herkes “sürpriiiiiiizzz” diye sevinçli bir şekilde “iyiki doğdun @baycan” diyerek doğum günümü kutladılar. Kızkardeşlerim doğum günüm için böyle heyecanlı bir organizasyon düzenlemişler. Maskeli adamlar maskelerini çıkartınca kim olduklarını anladım. Hepsi iş arkadaşlarımdı. Biri @doctorbishop, diğeri de @tahirozgen di. Polis kılığındakiler de @avina ve @sahinadm olduğunu partiye geldiklerinde anladım.
Doğum günü partime herkes gelmişti.
Partide kimler yoktu ki
@mesafe @uzercanan @bircan @murattatar @anadolu @muratkbesiroglu @kabasakal @edebiyat @etasarim @maonx @kusadasi ve ekibi @yusufyusuf @nsab @tugbabeauty @miniklady @turkishcrew @gokhan83kurt @junostar @steemege @mozer @emotionalsea @kagantrky @eyupyusuf @ruen @captainsailor @emrebeyler @mahsumakbas @benyamin @audreynsekerleri @arafs @punky @pinarhanpolat @sauronbey @Ucmuharfli @bym @videoaddiction @queqtra @thales7 @revan746 ve tüm Azerbaycan lı kardeşlerim ile @ned hepsi sürpriz doğum günüme gelmişlerdi. Nasıl mutlu olduğumu analatamam. Korku ve heyecan yerini sevinç ve mutluluğa bırakmıştı.

Her ne kadar damla ve sudefteri kızkardeşlerime içimden kızsam da bu korku dolu doğumgünü partisinin benim için unutulmaz bir doğumgünü olduğunu itiraf etmeliyim. Onlara da bu güzel günü yaşattıkları için teşekkür ederim. Hiç bu kadar dua ettiğim ve sevindiğim bir doğumgünüm olmamıştı.

Yukarıdaki anı gibi anlattığım hikaye, edebiyat yarışması için hazırladığım tamamen hayal ürünü bir anı şeklinde hikayedir. Umarım beğenirsiniz.

Sort:  

Sürpriizz! :)

Çok başarılı olmuş. Emeklerine sağlık. Birkaç sıkıntıyı hallettikten sonra kaldığım yerden devam edeceğim ben de. Yarım kaldı yazım.

Posted using Partiko Android

$rewarding 0.1$

Bekliyorum hocam . İnşallah en kısa zamanda dönersiniz aramıza siz iyi olun yeter :)

Canim benim ne guzel bir yazi bu.. Herkes boyle bir suprizi bekliyormus , senin sayende hareketlendi buralar.. Cansın sen.. Bu arada @damla nın da gecmis dogum gunu kutlu olsun.. Bir Akrep olarak Yaşasın Akrepler 😊

Asıl can sensin yorumunu görmek bile mutlu ediyor beni iyiki varsın güzel arkadaşım senin de geçmiş doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere tatlım 😘😘 @damla ile aynı burcunuz, yaşasın akrep burcu 😃

Teşekkür ederim @uzercanan Senin de doğum günün kutlu olsun. Motive ekibindeki çalışmalarını unutmadım, çalışkan olduğundan anlamalıydım :)

Güzel sözleriniz için teşekkür ederim.. Yaşasın çalışkan Akrepler 😉

Çok sıcak bir deneme olmuş :) Doğum gününü şimdiden kutlarım canım. Ayrıca yorum da gördüm @damla'nın da doğum günüymüş sen de iyi ki doğdun. Nice güzel, sağlıklı, huzurlu ve mutlu seneler diliyorum ikinize de :)

Çok teşekkür ederim güzel yorum için güzel arkadaşım :)

Güzel dileklerin için çok teşekkürler canım ❤️

İtiraf ediyorum doğumgünü partisinden hemen sonra hazır silah bulmuşken @doctorbishop un topuklarına sıktım. O gün bugündür sesi pek çıkmıyo :))

Ben siteden biraz koptum. Topuklarımın acısından olabilir. Sorii

Ya siz bana böyle doğum günü sürprizi hazırlarsanız bir dahaki doğum günümde hazırlıklı olacağım :))

Teşekkür ederim @emrebeyler hocam :)

Çok renkli ve çok heyecanlı o zaman iyi doğmuşsun :)

Çok teşekkür ederim güzel yorum için 🤗
Aslında doğum günüm kasımın son haftasına denk geliyor ama ben bugün yazmak istedim. :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkür ederim :)

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Çok teşekkür ederim :)

Operasyon bizim işimiz :)
Arama emri diye gösterdiğimiz aslında kendi doğum gününe davetiyendi ama korkudan bakamadın :)

:)))) işte hayal gücü diye ben buna derim. Harika:)

El birliğiyle hocam :)
Bende hazırlıyorum bir tane inşallah yetiştireceğim...
Yeni şeyler var bu arada :)

Hmm ne ki yeni şeyler merak ettim şimdi :)
Bu arada paylaşımınızı steemixten paylaşmanızı tavsiye ederim hocam :)

Size güzel bir sokakta bir mekan ayarladım şimdilik bu kadar yeter hocam :)
Steemix deneyeceğim bakalım...

Bir tahmin edeyim steemit sokağında mı :)
Adı daaa baycan ın yeri mi yoksa :)

Değil ama okuduğunuzda nasıl tahmin edemedim diyebilirsiniz :)

Hmm bekliyoruz o zaman güzel sürprizi hocam

Partide ben yokum 😑😀

Bir daha bakın göreceksiniz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63219.83
ETH 2574.36
USDT 1.00
SBD 2.78