Steemit Beloningen Gids - Serie voor Gefrustreerde Minnows & Newbie's - Deel #1 - Commentaar, Commentaar, Commentaar!!!

in #steemiteducation6 years ago (edited)

Als vervolg op mijn vertalingen van Steemit handleidingen is hier deel 1 van de serie Steemit Beloningen voor Gefrusteerde Minnows & Newbie's, waarin ik vertel hoe je op Steemit meer inkomsten kunt genereren. Deze handleiding is geschreven voor minnow's en newbies, maar kan ook voor ervaren Steemians handige tips & weetjes bevatten.

Mijn dank gaat uit naar @ilyastarar, een inspiratiebron voor veel Steemians en tevens de auteur van de originele Engelstalige uitleg die u hier kunt vinden. Ilyas heeft mij toestemming verleend om zijn uitgebreide en duidelijke handleidingen te vertalen naar het Nederlands. Op deze manier kunnen onze nederlandse (newbie) Steemians snel alle ins en outs over Steemit leren. Ik wens eenieder veel leesplezier en geluk toe. 


Hoi Steemians,

Hoe gaat het met jullie? Hoe verloopt jullie Steemit avontuur? Beantwoord deze vragen in gedachten.

  • Ben je blij?
  • Ben je gefrustreerd?
  • Vraag je je af wanneer je zal worden beloond?
  • Heb je moeite om consistente beloningen te verdienen?

Als uw antwoord nee is op alleen de eerste vraag in de lijst, is er een probleem. Maar elk probleem heeft een oplossing. 

En ik ben hier om u een gegarandeerde oplossing aan te bieden. Ik heb het zelf meegemaakt. De frustratie, de verwachtingen, de genegeerde berichten, etc. etc. Ik heb het allemaal gezien. Het is niet leuk. Ik weet het. Maar het goede nieuws is; Het is me gelukt hieruit te komen. Ik ben nu relatief stabiel en word steeds sterker. Ik heb mijn lessen geleerd en kansen gezien. En hier ben ik, en ik deel met u wat ik heb geleerd door maandenlange ervaring met Steemit. Ik ga bewezen manieren om regelmatig te verdienen met Steemit met je delen. Het zijn allemaal praktische manieren. Ik garandeer je geen succes als je niet belooft mijn richtlijnen te volgen. Maar doe je dat wel en werk je er hard voor, dan garandeer ik dat je zeker meer beloningen zult verdienen dan je nu doet. Dus, laten we beginnen met de eerste uit deze series. Blijf me volgen voor meer.

Stop met Focussen op Creëren Van Meer Posts & Begin Meer Commentaren te Schrijven

dat is mijn nummer één advies voor jou. Als een beginner en een minnow krijgen je berichten een zeer lage zichtbaarheid. Bijna niemand ziet wat je plaatst. En omdat u nieuw bent, zijn uw berichten waarschijnlijk niet van de vereiste kwaliteit. Beginnersfouten bij tijden en blunders bij anderen. Accepteer dat.

Niemand Ziet Jouw Posts

Een bericht maken is een kunst en hoewel ik je kan helpen te leren hoe je boeiende berichten kunt maken op Steemit, kan ik je niet verzekeren dat elk bericht door 100 mensen zal worden gezien en er op zijn minst 10 keer op wordt gestemd. Je bericht kan geweldig zijn, maar hooguit slechts 10 keer worden bekeken. Omdat...

  • Je hebt niet genoeg volgers die je berichten in hun feed kunnen zien. Ook zijn niet al je volgers online wanneer je je bericht publiceert.
  • Het nieuwe gedeelte op de website is waar uw bericht na plaatsing onmiddelijk naartoe gaat en kan worden bekeken door mensen in die sectie. Maar slechts voor minder dan 10 seconden, omdat nieuwere posts deze positie overnemen en ga zo maar door.
  • Social media, in het bijzonder een Facebook groep, is ongevoelig voor jouw links. Er is nauwelijks verkeer van daaruit.

Dus eigenlijk wordt je bericht genegeerd, tenzij je handmatig de link naar mensen stuurt om te zien, zoals het geval is bij het verzenden van links naar stemrobots. Maar dat kost geld. Geld uitgeven om dat geld terug te verdienen is niet slim of duurzaam.

Commentaren Hebben Meer Zichtbaarheid

Commentaren gaan niet door het afvoerputje. Ze gaan rechtstreeks naar het commentaar tabblad van elke Steemian. Reacties worden graag ontvangen en verwelkomd. Meer commentaar maakt de auteur blij, omdat het een teken is van enorme betrokkenheid bij zijn input. Daarom zijn commentaren, waar jouw inspanningen in het begin moeten worden geconcentreerd. Om gezien, gelezen en beloond te worden. Ik zeg niet dat je niet mag posten en alleen maar de posts van anderen van commentaar mag voorzien. Ik zeg dat...

Je moet minstens één keer per dag posts publiceren om de kunst van het bloggen te leren en je blog actief te houden. Maar je moet minstens 20 keer per dag reageren, omdat al je opmerkingen zullen worden gezien.

Ik hoop dat je nu begrijpt hoe belangrijk het is om te reageren op posts. Ik ga hier zo uitgebreid mogelijk op in om je het hele systeem te laten begrijpen zoals ik zelf heb geleerd en heb geëxperimenteerd. Ik wil dat je de basisbeginselen goed begrijpt en dan kan beginnen met verdienen op Steemit. Om alles in detail uit te leggen, kom ik nu bij het belangrijkste deel. Dit is waar het geld zit, dus hou je aandacht erbij.

De Kunst van Opmerkingen Geven

Er zijn goede opmerkingen en er zijn slechte opmerkingen. Goede reacties krijgen een antwoord en soms ook een upvote. Slechte opmerkingen worden gemarkeerd (downvoted). Dus door goede reacties te schrijven, heb je meer dan vijftig procent kans om er een upvote voor te krijgen. Maar ook, door een nutteloze opmerking te schrijven, loop je het risico te worden gemarkeerd. Ik reageer aan de lopende band. Ik becommentarieer veel. Ik heb duizenden opmerkingen geschreven sinds het begin van mijn Steemit avontuur. Je kunt mijn opmerkingen hier zien. Ik wil graag screenshots van een van mijn opmerkingen die recentelijk werd geupvoted, delen. 

Deze opmerking was goed voor $ 1,42. Kun je erachter komen waarom het werd beloond?

Laten we nu eens een voorbeeld van slechte reacties bekijken. 

Ik koos deze opmerkingen vanwege meerdere redenen uit antwoorden op een van mijn berichten. Ten eerste, hij weet niet dat hij al op 8 reputatiescore staat vanwege het markeren. Ten tweede doet hij er niets aan en blijft hij liever zo reageren. We hebben de inzichten en de voorbeelden van goede en slechte opmerkingen met je gedeeld, hier zijn de tips die je kunt volgen om Steemit- beloningen te verdienen door gewoon op de posts van anderen te reageren...

  1. Lees vóór het reageren altijd het bericht tot het einde. Als het een video is, bekijk hem dan. Je zult weten waar de auteur het over heeft. Je leert ook elke dag nieuwe dingen, gewoon door goede berichten te lezen.
  2. Start de opmerking door aan te geven hoe de post voelde en vermeld ook het hoofdonderwerp van de post. Deel ook als je iets nieuws hebt geleerd.
  3. Deel dan je mening over de inhoud van de post. Je kunt het met de auteur eens of oneens zijn als u kennis heeft over het onderwerp.
  4. Beëindig de opmerking door de auteur te bedanken voor het helpen van het leren van iets nieuws of het verbeteren van uw kennis (als dat het geval is).
  5. Als je de auteur recentelijk hebt gevolgd, laat hem / haar weten dat je blij bent hem / haar te volgen. Maar Vraag de auteur nooit om je te volgen. Laat alleen op een beleefde manier weten dat je de auteur volgt. 
  6. Als de auteur een getuige (witness) is en je op hem hebt gestemd, laat hem dan weten dat je op hem hebt gestemd. Doe dit in het laatste deel van de opmerking.
  7. Je eerste reactie op een bericht mag nooit kort zijn. Schrijf een paar zinnen. Maak er een gewoonte van om langere opmerkingen te maken.
  8. Deel uw link niet in de opmerking, tenzij u ten minste 100 woorden hebt geschreven over het onderwerp en een link als referentie hebt opgenomen.
  9. "Leuke post" en opmerkingen zoals (Volg mij, ik volg jou , upvoted, zie mijn posts etc.) zijn slechte opmerkingen. Ze zullen je laten markeren. Je zult niets verdienen. Bovendien zal uw reputatie onder de 25 dalen in plaats van omhoog te gaan.
  10. Reacties hebben geen hectische opmaak zoals berichten nodig, waardoor ze een relatief eenvoudigere optie zijn. Je kunt afbeeldingen, gifs en video's opnemen in je opmerkingen om ze gedetailleerder te maken, maar dit is niet verplicht.
  11. Communiceer met diegenen die antwoorden en volg diegenen die opmerkingen waarderen met upvotes op de voet. Verstandige auteurs zoals @kus-knee, @dragosroua, @surpassinggoogle en nog veel meer moedigen goede reacties met upvotes aan.

Ik kan doorgaan over de voordelen van commentaar, maar laat me hier stoppen. Deze richtlijnen zijn voldoende om upvotes te verdienen voor uw opmerkingen. Eén truc zit nog in mijn mouwen en die zal ik in de volgende post van deze #SteemitBeloningenSeries onthullen. 

Beste Voorbeeld van Steemit Succes via Reacties

Als je kijkt naar het profiel van @charles1, zie je een waanzinnig aantal posts.

Voor de duidelijkheid worden posts en opmerkingen gezamenlijk beschouwd als berichten door Steemit en zijn beide dus upvotable.

Terug naar mijn punt. Na het zien van zijn aantal berichten, zie zijn blogs, reputatie en volgers. Bekijk de beloningen van al zijn berichten. De belangrijkste reden voor zijn enorme succes is...

Hij reageert.

Hij sloot zich aan bij Steemit op hetzelfde moment als ik. Hij heeft reputatie 62 met 1818 SP. Maar kijk naar zijn 12961 posts. 

Laten we zijn Steemitboard.com snapshot bekijken. 

Dat klopt. Slechts 83 berichten en 12873 reacties sinds juni 2017. Op zijn 83 berichten heeft hij een gemiddelde van 29.178 Steem per bericht verdiend. Dat komt omdat hij veel opmerkingen maakt, 2651 volgers heeft en gemiddeld 99 stemmen behaalt op één post. De enige reden hiervoor is dat hij veel opmerkingen maakt en veel kijkers en volgers aantrekt. Ik hou van de toewijding en volharding van deze kerel. Begrijp je waarom ik zo serieus ben met reageren?

Conclusie

Reageren is de meest praktische manier om opgemerkt te worden door auteurs en upvotes te verdienen. Wanneer we keer op keer goede opmerkingen maken, wordt onze naam bekend bij de auteur en hij houdt over het algemeen van regelmatige bezoekers. Niet alleen dat, goede reacties brengen ook veel volgers mee, behalve frequente upvotes. Dus, stel jezelf een doel. Ik beveel ten minste 20 reacties per dag aan, maar ze moeten wel opvallen. Gedetailleerd, vol van waarde en eerlijk. Ik wens u alle succes op Steemit. Geloof me, je kunt hier succesvol zijn door dit bericht te volgen. Blijf volgen voor meer handleidingen over de Steemit- inkomsten. Vergeet niet te resteemen, zodat in de knel geraakte Steemians kunnen profiteren van deze richtlijnen. Upvotes zullen een enorme steun zijn. 

Help Steemians Altijd.


Voorgaande zelfstudies


De 3 opties voor het maken / bewerken op Steemit die u moet kennen - zelfstudie


Hoe je profielfoto te wijzigen - zelfstudie 


De 5 beter nietjes die je beter niet kan doen op Steemit - zelfstudie 

 Ook lid worden van onze Nederlandstalige community? meld je hier aan op discord.

Sort:  

Ik lees veelal dezelfde tips. Bijna altijd lees ik dat je veel commentaren moet schrijven. Ik vraag me nog steeds af of je commentaren schrijven met een strategie er achter moet doen?
-dolphins/orcas/whales gaan volgens mij bijna nooit iemand volgen die een comment onder hun post schrijft.
-dolphins/orcas/whales geven soms een leuke upvotes aan comments. Moet je dan commentaren schrijven onder de posts die het meeste opleveren per goed commentaar? En passant levert het je misschien ook nieuwe volgers (red-fish en minnows) op.
-commentaren schrijven in posts met heel veel views? Dat levert veel zichtbaarheid op.

20 commentaren per dag schrijven? Heeft iedereen zo veel tijd over?
Ik vind het gewoon leuk om wat tijd op steemit rond te hangen en accepteer dat ik nooit een noemenswaardig bedrag zal verdienen.

Wel erg leuk om een keer zo'n top post in het Nederlands te lezen. Als ik je eens kan helpen met een soort gelijke post, laat het dan weten!

Die 20 commentaren per dag haal ik ook niet hoor. En als ik een commentaar schrijf doe ik dat niet met een strategie erachter. Ik ben het met je eens dat het wel leuk moet blijven. Ik denk dat als je commentaren gemeend zijn en dus zonder strategie erachter, je uiteindelijk wel votes gaat krijgen op je reacties, omdat gemeende commentaren echt gewaardeerd worden. Niet iedereen zal je gelijk upvoten. Veel gebruikers hebben hun voting power verkocht en willen wel, maar kunnen niet. Misschien moeten ze weer een dag wachten tot ze weer kunnen voten. Dan geen vote, maar jouw reactie wordt wel opgemerkt. Als resultaat vergroot je de kans dat je de volgende keer wel die upvote krijgt, of een volger erbij die jouw posts gaat lezen en upvoten. Als ik het een strategie mag noemen dan is dit hem. Jezelf zijn en blijven.

@folkert_Dit pareltje van een post is ontdekt door het dutch OCD-team @jackjohanneshemp en @poeticsnake!_

Reageer op deze reactie als u dit accepteert en hier aan mee wilt doen. Door dit te accepteren, maakt u kans op een extra beloning en kan één van uw foto's in onze compilatie post worden gebruikt!

Je kunt @ocd volgen - Je kan daar meer lezen over het project en andere pareltjes van posten vinden!
Wij streven naar transparantie.

Bedankt voor deze mooie waardering. Ik vind het een eer om hieraan mee te mogen doen, dus graag. Ik accepteer mijn deelname bij deze en ik heb @ocd gelijk toegevoegd aan mijn lijst om te volgen.

Geweldig artikel!
Ik ga deze tips nauw aan het nemen in de toekomst, ik volg je nu ook.
Hopelijk kunnen we in de toekomst nog wat socializen!

Groetjes!

Bedankt voor je reactie! Grtz.

@maxdigi leuk om nog een Nederlandstalige steemian te ont moeten. Er is ook een Nederlandstalige steemit/discord community all dutch meer info vind u hier

Congratulations, you were selected for a random upvote! Follow @resteemy and upvote this post to increase your chance of being upvoted again!
Read more about @resteemy here.

Alweer een waardevolle vertaling, en alweer goed voor een upvote en een resteem.
Er zijn wel een paar tikfoutjes ingeslopen.
Hieronder staat er twee.

"Deek" uw link niet in de opmerking, tenzij u ten minste 100 woorden hebt geschreven over het onderwerp en een link als referentie hebt opgenomen.

De enige reden hiervoor is dat hij veel opmerkingen maakt en veel "kijkerd" en volgers aantrekt.

BTW, ik heb ook een upvote met vermelding van jou naam aan ilyastarar's blog gegeven

Bedankt voor het lezen en fijn dat je de spelfouten ook erbij hebt vermeld. Deze heb ik gelijk verbeterd. Ook bedankt voor het upvoten van de post van @ilyastarar. Hij heeft hier zoveel tijd en moeite in gestoken dus die waardering heeft hij dubbel en dwars verdiend. Thnxs!

Hier nog eentje
"Gedetailleers", vol van waarde en eerlijk
We zijn er toch om elkaar te helpen, toch?

Thnxs! Ik heb gelijk nog eens de hele post doorgelezen en er nog drie spelfouten uit gehaald. Ik was er zo lang mee bezig dat je op een gegeven moment over je foutjes heen leest. Ik ben zeker blij dat je me hierop wijst. Helemaal top 👍🏻

Graag gedaan

Leuke post Folkert! Afgelopen week heb ik ook besloten dat ik wat meer moet reageren ;) In het begin lijkt mij dat echt de beste strategie. Mensen moeten jou kunnen opmerken!

Dank je wel. Ik vind het super leuk om deze posts te vertalen en ben blij met jullie reacties. Daar doe ik het voor en dat bewijst voor mij ook gelijk dat deze tactiek goed werkt 👍🏻

Great post @folkert. I have upvoted and resteemed it. Thanks for doing this.

Thnxs @ilyastarar. I am pleased to translate and share your great work with our dutch Steemians.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by folkert from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 2.07 % upvote from @booster thanks to: @folkert.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63314.98
ETH 3233.91
USDT 1.00
SBD 3.88