You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemitbalkan prijedlog za dobrobit zajednice

in #steemitbalkan6 years ago

Svaka cast stari vidim da se trudis :D.
I ja sam dosao do zajljucka da je dosta zakrcen profil od resteema, tako da ovo je po meni super ideja... Samo nadam se da ce sve vise ljudi krenut s upvotovima nekako.. Eto pricekajmo misljenja ostalih jos pa cemo odluciti :D

Sort:  

Hvala stari, bas je zagusen nekako account zbog resteemova... Vidjet cemo sta misle kreatori accounta @steembalkan

Nema sta misle, ja sam jedan od kreatora :D ahaha,ideja je dobra i vjv ce ici u sprovedbu, samo je poanta sto bi se islo na varijantu ovog sto si rekao kratak dio posta pa link jer tako bi ipak objava imala tezinu za doabr upvote.. jer samo tako (pored donacija i delegacija) imamo rast powera..

Sve u svemu imas dobre ideje :), samo da je sprovedemo kako valja

Aha, nisam znao haha, valjda ce biti dobro kad izradite jos ideju

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64970.70
ETH 3238.82
USDT 1.00
SBD 2.64