Steemitbalkan prijedlog za dobrobit zajednice

Today's article will be written in my mother language. No hard feelings :D

Ekipa gledao sam kako da imamo materijala da prikupljamo nagrade of upvote i kuracija najefikasnije i primjetio sam da resteem, iako je dobra opcija, malo zaguši feed.
Donacije isto kad sam bio predložio minimalnu donaciju, rečeno mi je bilo da to nije najefikasnije rješenje jer iako nas je puno, dosta nas je slabih "minnow".

Umjesto resteemova mogli bi imati dnevno izdanje steemitbalkana u stilu novina u kojem bi se nalazili članci koji bi inače bili resteemani za taj dan. Recite svoje mišljenje kao i kontstruktivne kritike, mislim da bi ideja mogla podići zajednicu na noge u skorije vrijeme.

Primjer baze (template) koju mogu skinuti kreatori i moderatori steemitbalkana. Slika poslije ove će biti kako ja zamišljam tu ideju.

Steemit dnevnik 2.jpg

Ovakvim načinom imamo pregledniji feed od account-a od zajednice, i imamo svakodnevnu opciju da članovi upvote-aju sa postotkom kolikim žele. Ova druga slika je kako ja zamišljam početnu sliku u tom dnevnom izdanju steemitbalkan novina. Ne mora biti točno ovako, mogu i promjeniti neke stvari samo mi treba konstruktivna kritika.

U lijevoj kutiji ovo " #1 " je znak "#" za "number(broj)", a 1 je prvo izdanje steemitbalkana, u srednoj kutijici današnji datum koji bi se mjenjao kao i broj izdanja svakodnevno.

Steemit dnevnik.jpg

Sada ispod ove slike bi bili linkovi od postova od članova kao i njihov tag, i možda nekakav kratki opis od posta, iako bi to moglo biti jako puno truda i vremena uloženo za takve kratke opise pa to neću predlagati.

Sort:  

Upravo tako - resteem je najlaksa opcija, ali nema puno koristi od nje. I onako svi mogu da dodju do postova preko tag-a. Sa nedavnim povecanjem broja korisnika i suocavanjem vecine novih korisnika sa pravilima bandwidth-a, postaje pitanje i da li je uopste moguce odraditi resteem a da se nalog ne dovede u neupotrebljivo stanje.

Uzgred, delegirao sam nalogu 30 Steem Power-a, toliko za sada mogu da izdvojim. Vidim da je vote sa time skocio na $0.04, tako da se nadam da ce se osetiti. Mozda za mesec dana budem bio u mogucnosti da delegiram jos, videcemo kako idu stvari. Sa druge strane - obecavam da cu najaviti bar mesec dana unapred ako mi ovaj SP bude trebao i ukoliko resim da ga povucem. Za sada racunajte da je delegacija trajna.

Nisam upoznat sa novim pravilima bandwitha, ali sam nacuo nesto od prijatelja da je to u novom hardforku, iako nisam ni znao da treba pratiti te hardforkove i takve stvari.

Na drugu temu, u pravu si preko taga se svi nademo, ako hocemo. Zato mislim da je resteem trenutno losa opcija, iako sam na prvu mislio da je dobra da se lakse nademo.

Odlicno, hvala na volji, da se samo zna disclaimer: nisam kreator, moderator niti admin @steembalkan racuna

U principu - nisu nova pravila, samo se sada poprilicno primecuju. Dok je bilo 400k korisnika i dok je dnevno na blockchain-u bilo do 1 milion transakcija, algoritam su primecivali samo spam botovi. Sada, sa 2 mil transakcija dnevno i 600-700k korisnika, gotovo svi mogu da odu u minus u nekom trenutku.
Ja sam sa par istomisljenika kreirao jedan bot servis koji radi resteem postova na odredjenu temu i servis je potpuno neupotrebljiv poslednjih 10 dana - desi se da ode i na -400 sa bw :))

Uff, razumijem semu donekle ali i dalje ne znam npr, sto bi omogucilo veci bandiwth za cijeli blockchain. Za takve stvari sam glupav haha

Svaka cast stari vidim da se trudis :D.
I ja sam dosao do zajljucka da je dosta zakrcen profil od resteema, tako da ovo je po meni super ideja... Samo nadam se da ce sve vise ljudi krenut s upvotovima nekako.. Eto pricekajmo misljenja ostalih jos pa cemo odluciti :D

Hvala stari, bas je zagusen nekako account zbog resteemova... Vidjet cemo sta misle kreatori accounta @steembalkan

Nema sta misle, ja sam jedan od kreatora :D ahaha,ideja je dobra i vjv ce ici u sprovedbu, samo je poanta sto bi se islo na varijantu ovog sto si rekao kratak dio posta pa link jer tako bi ipak objava imala tezinu za doabr upvote.. jer samo tako (pored donacija i delegacija) imamo rast powera..

Sve u svemu imas dobre ideje :), samo da je sprovedemo kako valja

Aha, nisam znao haha, valjda ce biti dobro kad izradite jos ideju

Zasada samo pozitivni komentari :) hvala

Hvala na komentaru :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by positivity420 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65178.97
ETH 3261.27
USDT 1.00
SBD 2.68