STEEMIT'in KÖTÜ TARAFLARI [-2- NASIL? BİLMİYORUM]

in #steemit6 years ago

Merhaba gençler 

Birileri yeni mi ekledi yoksa en başından var mıydı bilmiyorum? Sağ üst köşede EDITOR / RAW HTML sekmesini fark ettim. Sanırım makaleleri daha rahat girebilmemiz için yapılmış ama kolay olması gereken yerde baya html koda dökmüşler işi ben pek bir anlam veremedim. Zira bir sosyal paylaşım sitesine gidiğim zaman en son 10 yıl önce bıraktığım html kod ile uğraşmak istemem. Mr.  @ned  daha kolay, anlaşılır ve hızlı makale girme şekli tasarlasanız iyi olur, ayrıca her makalenin sınırı olmadı karakter, görsel gibi gibi.


![Ekran Alıntısı.JPG]()

Hadi hepsini geçtim hepimiz cayır cayır kod yazıyoruz, mükemmel makaleler giriyoruz o zaman soruyorum Mr. @ned "Aga bu nedir???" sistem kendi kodunu doğru yazamıyor :(:(:(:(:(:(

![Ekran Alıntısı.JPG]()

Bağlantımı Facebook'tan paylaşmak istediğimde görseli çıkmıyor ama söz konusu makalenin bağlantısını kopyala yapıştır yapınca görseli Facebook duvarına getiriyor.

![Ekran Alıntısı.JPG]()


![Ekran Alıntısı.JPG]()

Parasını marasını geçtim bir makale gireceğim kendimden geçiyorum boşuna zaman kaybedip uğraşıyorum.

Steemit'te ki güncellemelerimi diğer sosyal medya hesaplarımla senkronize edemiyorum.

Gizlilik protokolünü, profil bilgilerimin ve paylaşımlarımın neye göre saklı tutulduğunu ya da hangi amaçla Steemit ya da 3. kişilerce kullanıldığını bilmiyorum.

Evet 3 5 kuruş kazanıyorum denebilir ama reklamı olmayan bir sitede nasıl oluyor para kazanıyor bilmiyorum. Değirmenin suyunun nereden geldiğini bilen varsa banada anlatsın.

ŞİMDİLİK BENDEN BU KADAR CEVAP BULAMADIĞIM SORULARIM BUNLARDI EĞER SİZDE BÖYLE ŞEYLERDEN MUZDARİPSENİZ ve DAHA KULLANIŞLI STEEMIT İSTİYORSANIZ LÜTFEN UPVOTE EDİN ve PAYLAŞIN. BENİM GÖREBİLDİKLERİM ŞİMDİLİK BU KADAR EĞER SİZİN GÖRMÜŞ OLDUĞUNUZ UYGULAMADA Kİ YANLIŞLAR VARSA YORUM YAPIN. 

Sort:  

değirmenin suyu neereden geliyor bilmiyorum ama..
bu post gönderme editöründe hakikaten bir zorluk var..
onun yerine postunuzu şu editörde hazırlayıp yapıştırabilirsiniz;
https://pandao.github.io/editor.md/en.html

Destek için teşekkür ederim. Birde şu titan sadet zinciri oluşturmaya yönelik uygulamalar ile kısa yoldan köşeyi nasıl döneriz paylaşımları olmasa feysbuk instagram gibi özgün içerikli paylaşımlar yapılsa daha iyi olacak.

ama o destekler olmasa.. o güzelim paylaşımlar hakkettikleri değeri bulmaz..
tr ekibinde çoğu kişi iyi niyetli oalrak faaliyet yürütmekte.. en azından ben art niyetli kimseyle karşılaşmadım..
ve arkadaşların sayesinde birçok post görünür hale geliyor..

Congratulations @ufukayaz! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66703.61
ETH 3518.80
USDT 1.00
SBD 2.68