Only Irani ha ! فقط ایرانی هاsteemCreated with Sketch.

in #steemit7 years ago (edited)

سلام دوستان
آقا من به یک سری کشفیات رسیدم در مورد استیمیت که خواستم شمارو هم در جریان بزارم
اول این شما میدونین مایینیگ چیه ؟ استخراج یه ارز به وسیله دستگاه مورد نظر رو میگن مایینینگ
حالا میدونین الان بیشترین سود تو ماین اترویم هست ؟ با ابزار خودش که یک کامپیوتر ابر گرافیکی با نام مختصر ریگ هست که تو ایران با 10 12 میلیون تومن میشه تهیه کرد قطعاتش رو و شروع به ماین کرد
حالا این ماین چقدر سود میده ؟ از 10 12 میلیون سرمایه ای که گذاشتین و نیاز به دانش فنی و تخصصی کامپیوتر هم دارین با استهلاک قطعات خرابی و کلی داستان دیگه میخواد ماهی مثلا 2 3 میلیون به شما سود بده یعنی 6 7 ماه حداقل طول میکشه اصل پولت برگرده تازه در حالت خوشبینانه
حالا این استیم با همین مقدار سرمایه بدونه استلاک و دانش آن چنانی به شما میتونه روزی 6 7 دلار سود بده با سرمایه گذاری 1 بیت کوین که میشه همون 10 11 میلیون تقریبا
اما آپشن های جانبی هم داره مثل پستی که ممکنه یهو بگیره و شما رو صاحب مقدار قابل توجهی دلار بکنه !
و لایک کردن پست هایی که میتونن پیشرفت داشته باشن و ازشون به شما هم سودی برسه
و همچینی استراتژی های دیگه مثل بحرف آوردن یا دوست شدن با نهنگ ها که بتونین ازشون آپ ووت بگیرین
این تحقیقات بنده بود در این مورد
اینم سند کشفیاتم ماشین حساب محاسبه سود از استیم پاور و استیم وتت
https://www.steemnow.com/upvotecalc.html

بازم دو برایر سود بانکی در میاد پولاتونو از ثامن در بیارین بریزین این تو 10 میلیون بزارین حداقل ماهی 500 تومن سود میگیرین با فعالیت این برا کسایی خوبه که دیگه دنبال کاره فوق العاد کم ریسکن البته خدا میدونه آخر عاقبت استیمت هم مثل ثامن شاید شد 🤣

index.png

ومن الله توفیق

Sort:  

Thanks for this informative post on Steemit and mining.

قطعات اصطحلاک چندانی نداره از بین هم نمیره من چدنتا ریگ دارم اصول امنیتی رو رعایت کردم مثل استفاده از یو پی اس و فشار کمتر آوردن به ریگا و بجای اورکلاک استیبل کردن بعدم باید تحقیق کنی جنسی که میخری تو بازار مصرف کننده های قبلی باهش مشکل نداشته باشن من هم ماین میکنم هم ترید میکنم همم تو استیمیت فعالیت میکنم میشه همه رو با هم داشت بجای اینکه فقط با یک استراتژی جلو بری ، بازگشت سرمایتم میتونه خیلی زودتر از 7 ماه برگرده اگه مسیر درستی رو انتخاب کنی و اخبار رو دنبال کنی

سلام
من هم تصمیم داره کار ماینینگ را شروع کنم.
به نظر شما با چه قیمتی می توان یک دستگاه سیستم خوب برای استخراج اتریوم جمع کنم.
در ضمن آیا استیم را هم می توان از طریق ماینیگ استخراج کرد.

به نظر من از اول فعالیت کردن با برنامه و گسترش دادن کار در این شبکه اجتماعی خیلی بهتر از این هست که سرمایه واردش کنیم.
اگر اینطور مشکلی هم پیش بیاد لااقل ضرر آنچنانی نکردین و اگر هم سود کنید واقعا سود دلچسبی هست.
البته زحمتش هم کم نیست.

البته اگر سرمایۀ قابل ریسک آدم داشته باشه هیچ مسئله ای نیست، اما به خاطر ذات و بیزنس پلنی که طرح اینجا داره، میشه حتی بدون سرمایه گذاشتن و فقط با بالابردن و هدفمند کردن تولید محتواش درامد خوبی داشت.
من شخصا سرمایه ای ندارم که بخوام ریسک کنم و باهاش استیم بخرم، ولی ماه اولِ عضویتم توی اینجا، فقط با یک پست در روز گذاشتن، و کمی ارتباط برقرار کردن با فالوورهام، که جمعا 1 ساعت در روز وقتم رو میگرفت معادل 500-600 هزار تومن استیم دراوردم.
این ماه هم همینطور، گرچه وقتی قیمت استیم رشد کنه این مقدارم بیشتر میشه،
البته من اینو در جواب پاراگراف آخر گفتم که گفتین 10 تومن بزاریم که ماهی 500 بگیریم،
وگرنه 500 تومن که بی ارزشه،

نکته دیگه ای که هست، به خاطر طرز کسب درامدش، توی خیلی کشورهای دیگه کسایی رو درگیر کرده که کم درامد هستن و صرفا دوست دارن توی مجموعه باشن و با یک سری اشتراک اطلاعات به یک درامدی هم برسن،
اینا به هر طریقی با کسایی که اهل تولید محتوا و معاشرت مجازی هستن تعامل میکنن و 1 سنت لایک هم براشون ارزش داره

آخرین مورد اینکه
https://discord.gg/JXR2kCE
در شبکه اجتماعی دیسکورد عضو شین، با لینک بالا توی سرور ایرانی عضو شین
در صورتی که پستی داشته باشین که خوب باشه (و زبان فارسی باشه) میتونین توی بخش پروموشن بزاریدش تا بقیه آپووت کننش
مشابه این گروه خارجیش زیاده، ولی این رو ساختم که انحصاری برای ایرانیا کار کنه
برای کسایی که اهل پست گذاشتن هستن خیلی خوبه
اگر همه کمک کنن بشه استفاده کردش خیلی خوب میشه

سلام
چند روزی هست که افراد جدید نمی توانند در استیمیت حساب باز کنند.
من برای چند نفر امتحان کردم حتی میل اولیه هم برای تائید نمیاد.؟
به نظر شما مشکلی پیش امده؟

ممنون از مطلب خوب و قابل تامل شما

مطلبتون درسته
فقط اینکه ماین تنها کفایت نمیکنه
باید تو بازار کریپتوها هم باشین
و یجورایی با پولتونم کار کنین

و البته این مورد هم کاملا درسته

" کی میدونه آخر عاقبت استیمت هم مثل ثامن شاید شد "

بله یه ماینر خوب باید یه تریدر خوبم باشه تا بتونه حداکثر سود رو از کارش ببره
ولی بحث من اینجا استهلاک و هزینه های ماینه در مقابله اینجا که فقط سرمایت درگیره و قوصه از بین رفتن قطعاتت و... رو نداری

لینک کشفیاتت رو میشه یه بار چک کنی؟! فکر کنم خرابه
:(

سالمه عزیز ، ماشین حساب استیم رو میاره این لینک

Congratulations @sofiya! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60752.39
ETH 2904.82
USDT 1.00
SBD 3.73