You are viewing a single comment's thread from:

RE: Only Irani ha ! فقط ایرانی ها

in #steemit7 years ago

قطعات اصطحلاک چندانی نداره از بین هم نمیره من چدنتا ریگ دارم اصول امنیتی رو رعایت کردم مثل استفاده از یو پی اس و فشار کمتر آوردن به ریگا و بجای اورکلاک استیبل کردن بعدم باید تحقیق کنی جنسی که میخری تو بازار مصرف کننده های قبلی باهش مشکل نداشته باشن من هم ماین میکنم هم ترید میکنم همم تو استیمیت فعالیت میکنم میشه همه رو با هم داشت بجای اینکه فقط با یک استراتژی جلو بری ، بازگشت سرمایتم میتونه خیلی زودتر از 7 ماه برگرده اگه مسیر درستی رو انتخاب کنی و اخبار رو دنبال کنی

Sort:  

سلام
من هم تصمیم داره کار ماینینگ را شروع کنم.
به نظر شما با چه قیمتی می توان یک دستگاه سیستم خوب برای استخراج اتریوم جمع کنم.
در ضمن آیا استیم را هم می توان از طریق ماینیگ استخراج کرد.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 69947.15
ETH 3908.93
USDT 1.00
SBD 3.71