You are viewing a single comment's thread from:

RE: Official Croatian Discord Server Is Up & Croatian Steemit Association Is Up / Hrvatska Udruga Steemit Korisnika (HUSK)

in #steemit7 years ago

Pozdrav pozdrav Ekipa! Bas sam se pitala kad cu naletit nase ovdje. 😊
Ja sam aktivna zadnji par dana, sviram violinu, pjevam i tako dalje. Radim kao zamjenica koncertnog majstora u splitskom HNK sviram u bendu Treblemakers-Split i htjela bi vidit mogu li kakvu korist izvuc iz ove stranice. Koju kunu zaradit dodatnu i malo se ispromovirat.

😝

Sort:  

Naravno @silentscreamer ova platforma je jako korisna za umjetnike, ja sam i sam jedan :) te sam iz Splita kao i ti, poslao sam ti poruku na tvoj zadnji da nam se pridružiš na discord serveru, tamo cemo te poduciti kako funkcionirati ovdje i jedni druge isto tako ubuduće

Dvije stvari kada dođeš na server:

  • neka ti je ime tamo na serveru identicno kao i ovdje na Steemitu
  • posalji samo pozdrav u #splitsko-dalmatinska kanal kada dođeš

Vidimo se :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60063.85
ETH 2313.06
USDT 1.00
SBD 2.46