[Post #7] BLESSTHEFALL & ASKING ALEXANDRIA

in #steemit6 years ago

Hej hej steemit!

Długo nie pisałam, ale maturki były i egzamin na prawko i dużo roboty. Ogólnie chcę się z wami podzielić relacją z koncertu Blessthefall i Asking Alexsandrii.

IMG_20180613_143036_865.jpg

Koncert odbył się 13 czerwca we Wrocławiu w Zaklętych Rewirach.

Ogólnie to było po prostu ZAJE*IŚCIE. Gitarzysta Blessthefall miał urodziny, cała sala śpiewała sto lat, wrzucę później kilka filmików z koncertu. Nie da się opisać słowami tego jak było. Asking Alexandria po prostu tu wymiata. Był to mój pierwszy koncert i pewnie nie ostatni. Dużo ludzi jak dowiedziało się, że dodam post na steemit od razu chcieli mój profil, by zobaczyć filmiki i post 😂 Generalnie ludzie nie byli świadomi, że coś takiego jak steemit istnieje, ale kilku obiecało, że z pewnością odwiedzą tą platformę. Wracając - najśmieszniejszy był gość, który próbował dostać się za wszelką cenę pod scenę tylko po to, żeby złapać za rękę wokalistę Blessthefall. Potrafił staranować każdą dziewczynę każdego chłopaka. Moje włosy tak ucierpiały, że szok... Może zrobię dredy... 🤔Ostatecznie wyszłam z tłumu i stałam z tyłu 😂 Może nie jest to jakaś super relacja ale na pewno dodam kilka filmików w najbliższym czasie, możliwe, że nie będą dobrej jakości, bo jakby nie było nagrywane telefonem... Wyczekujcie, a niedługo może wstawię pierwszy filmik z rozgrywki w skilla lub w lola!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66244.62
ETH 3320.00
USDT 1.00
SBD 2.70