You are viewing a single comment's thread from:

RE: Thank You Steemit!! Decentralization Rocks!!

in #steemit6 years ago

Ευχαριστώ πολύ!! Η αλήθεια είναι το σκεφτόμουν σοβαρά να μην την πάρω, αλλά μετά λέω ,δε βαριέσαι, αν δεν το κάνω τώρα δεν θα το κάνω ποτέ. Κι είναι απίστευτο το συναίσθημα να ξέρεις ότι όλο αυτό έγινε χάρη στο steemit, κάτι που πολλοί εκ πρώτης όψεως το κατακρίνουν...

Είχε το σκούφο που βρωμάει πετρέλαιο :Ρ

Sort:  

Θα αλλαξουν γνωμη μολις δουν την καμερα και μαθουν πως την πηρες. ;)

Μπορει καποιος να μου εξηγησει με ποια λογικη βαλαν ενα σκουφο δωρεαν μεσα σε πακετο καμερας ??? Τεσπαααα

Καλες ληψεις . :)

Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν, χάθηκε να έχουν κανένα t-shirt?

Ευχαριστώ... επίσης!! :)

@ruth-girl, @iliasdiamantis 🕵️ παρακολουθώ με ενδιαφέρον την ιστορία του σκούφου και μέχρι προχθές απορούσα κι εγώ, παρόλο που ήξερα θεωρητικά την απάντηση! 😎
Τώρα όμως την έχω βιωματική οπότε την μοιράζομαι... Στη νυχτερινή φωτογράφιση είναι σημαντικό να είσαι ζεστός λόγω του ότι κάθεσαι ώρες στο κρύο, οπότε σκούφος και γάντια είναι απαραίτητα. Στην photo που ποστάρω από τη φωτογράφιση του προχθεσινού supermoon, έχω δύο amateurs και έναν επαγγελματία, που έχει λάβει τα μέτρα του (κασκόλ - καπέλο) παρά τον καλό καιρό της προχθεσινής ημέρας... είκοσι λεπτά μετά τη δύση του ηλίου το κρύο ήταν αρκετά έντονο, πόσο μάλλον αν καθόμασταν μέχρι αργά το βράδυ! Φανταστείτε πόσο χρήσιμος είναι λοιπόν σε πιο κρύες χώρες!


Φορέστε το σκούφο σας λοιπόν και let's shoot!


supermoon shooting

Άρα το σκουφί χρησιμεύει απλά ως... σκουφί! :P

Πρέπει να περάσατε ωραία στην πανσέληνο! Πόσο ζηλεύω! Δούλευα την ώρα που έβγαινε και την έχασα :(
Ευχαριστώ για το σχόλιο Βασίλη!! :)

όχι μόνο ήταν ωραία αλλά με τη βοήθεια του φωτογράφου έβγαλα και μία τέλεια photo που είμαι πολύ περήφανος!...will be on my next post soon!

Τελεια!! Θα περιμενουμε να τη θαυμασουμε! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65269.28
ETH 3441.23
USDT 1.00
SBD 2.62