You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pytania początkującego o steemit

in #steemit7 years ago

Zauważyłem, że niepoprawnie wykonujesz przelewy:

Pole memo to opcjonalny opis przelewu. Giełdy używają pola memo, jako sposobu na indentyfikacje klientów, bowiem wszystko przyjmują na jedno konto np. @poloniex/@bittrex.

Bittrex mi generuje unikalne ID, które ja mogę wykorzystać wpłacając na giełdę swoje środki z dowolnego konto (np. @noisy, @noisy2, itd). Jeżeli bym nic nie umieścił w polu memo, środki te dalej trafiły by do bittrexa, ale bittrex nie wiedziałby do kogo je przydzielić u siebie na giełdzie.

W drugą stronę, wykonując przelew z giełdy na swoje konto, wystarczy, że podasz tylko swój login. To twój login jest twoim adresem.

Wpisywanie publiczneog klucza w memo, jest błędem, który bardzo łatwo może spowodować utratę konto, jeżeli pewnego razu przez przypadek pomylisz się i użyjesz swojego klucza prywatnego.

Dokładnie na tym polegał "atak", który miałem okazję przeprowadzić kilka miesięcy temu, a który później został opisany na niebezpiecznik.pl

Sort:  

OK, dzięki za info.

Ja tak samo zrobiłem przelew. Trzeba najpierw wcisnąć
SHOW PRIVATE KEY żeby zobaczyć klucz prywatny tak?
Bez tego klucza prywatnego nic nikt nie zrobi, tylko podane memo jak kolega zrobił i ja konto jest bezpieczne tak?

Trzeba najpierw wcisnąć SHOW PRIVATE KEY żeby zobaczyć klucz prywatny tak?

Jeżeli ktoś nie rozumie czym są i jak działają klucze, lepiej by ich nie używał. Bo się pomyli i ktoś mu ukradnie konto i wyczyści z kasy i będzie płacz..

Dziękuję, ale w ten sposób jak kolega zrobił i ja,jest to bezpieczne tak.?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 61238.36
ETH 3278.38
USDT 1.00
SBD 2.46