You are viewing a single comment's thread from:

RE: The DarkSide of a Steemit

in #steemit6 years ago

I am too tired to write in english, takže:

V poslední době to řeší více a více lidí. Mne samotného tyto myšlenky napadaly už po týdnu od registrace, jsem tu lehce přes dva, a jelikož nerozumím 100% celému systému, neumím hledat konkrétní řešení.

Říkal jsem si, zda Steemit nefunguje tak trochu na principu her pyramidového schematu, tj. na principu letadla, který využívají např. oblíbení Brokers Consulting…

Velkou revoluci mohou způsobit buďto velcí hráči, anebo hromada těch malých. Co jsem ale tak četl, velcí hráči – ti poslední, co to tu drželi za "správný" konec – začínají smrdět rybinou…

Snažil jsem se googlit různé scénáře a matematická řešení chování na steemitu, ale zatím jsem nebyl vůbec úspěšný.

Aktuálně se mi honí v hlavě jedna základní myšlenka: Jsme schopni jako československá komunita při dodržování určitého (organizovaného) scénáře růst rychle nahoru? Je možné, aby se současně zachovala kvalita postů a vyhnuli jsme se příspěvkům typu "větší podpis než obsah", anebo "proč bych měl pomáhat slabším a naopak"?

Pokud znáte nějaké dobré zdroje, budu rád za sdílení…

@pipiczech @petrvl @godfish a jiní.

khjk

Sort:  

Matematické modely a simulace zatím těžko mohou existovat, chce to čas vytvořit je ;)

V #cesky je v tohle ohledu docela pořádek, na poměry celého Steemit výrazně nadprůměrný. Ale je nás několik desítek. Kdyby nás bylo několik tisíc, asi by to vypadalo jinak.

Na druhou stranu je to jen o každém jednotlivci a jeho přístupu. Ve výsledku se každý podílíme na tom, jestli Steem půjde nahoru nebo dolů. Jinými slovy jestli Steemit vyplundrujeme nebo zušlechtíme.

No k #cesky se vyjadrovat jiz nemuzu. O steemitu si nemyslim ze je piramidaa doufam ze se nepletu, ale velkou sanci mu za 2 roky nedavam :/

ad 1) Jakto? ad 2) Jakto?

ad1) Lidé nesouhlasí s mejma názorama, tak to už neřeším ad2) o tom je ten článek :D

Je pravda, že chování určitých skupin lidí (aniž bych konkrétně na někoho ukazoval) to tu může slušně stáhnout ke dnu… Snad to dobře dopadne (–:

doufejme, hodně lidí tu má hodně peněz, byla by škoda o ně přijít!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 55938.98
ETH 2932.42
USDT 1.00
SBD 2.21