You are viewing a single comment's thread from:

RE: Official Croatian Discord Server Is Up & Croatian Steemit Association Is Up / Hrvatska Udruga Steemit Korisnika (HUSK)

in #steemit6 years ago

Hrvatice i Hrvati, doista moramo iskoristiti svoj največi kapital a to su ljudski kadrovi.

Imamo prilike ovdje na Steemit ispraviti krivu Drinu, dok su političarima u koje kakvim vladama RH smetali Hrvatice i Hrvati izvan Domovine, i izvan današnje RH nama ovdje su te osobe i te kakvo potrebne.

Ne mislim samo po pitanju glasanja i novaca, ne smijemo se spuštati na razinu koje kakvih otpada bivšeg velikdosrpskog jugokomunističkog režima u koje kakvim grančicama bivšeg SK. Mi ako mislimo uspjeti kao Hrvatski Narod moramo se udružiti.

Ne smijemo se odnositi prema našem Narodu kao da samo mačeha, ne smijemo ni u ćemu se odnositi prema njima kao da su oni manje vrijedni.

Počevših od neustavnih grbova iznad Hrvatskog Grba po kojem su samo priznati Hrvatice i Hrvati iz pet pokrajina Lijepe Naše DOmovine, do sitnica poput izgovora "Mi i Oni, ili Mi i Vi".

Razmislite malo.

Imamo priliku dokazati kako su Hrvatice i Hrvati jedinstven narod, nisu nas "političari" u zadnjih 20 i kusur godina razdvojili, mi smo jedan jedinstven Narod.

Ako Židovi to mogu sa svojom malom "dijasporom" onda možemo mi bolje od njih. Država Izrael prihvača, podržava, ljubi i štiti svoj narod diljem svita. Zašto onda ne bi mi naučili od njih, mi Hrvatski Narod koji ima kud i kamo veču emigraciju (dijasporu) od Izraela.

Razmislite malo sada kada je tek početak ovoga štos e pokreče, ako se u samome početku krene istim stopama onih velikosrpskih sluga iz SK koji su ranih 90ih pa sve do današnjeg dana krali i uništavali sve što je Hrvatsko, ako budemo nastavili s njihovim pristupom, sa koje kakvim petokrakama izna Hrvatskog Grba, ako budemo nastavili sa njihvovom jguopartizanskom politikom "Mi i Oni", onda nema tu sriče.

Lako je kazati, valja to živjeti i disati.

Bog i Hrvati.

Sort:  

E vidiš, zbog ovakvih se ježim ikakvih viritualnih grupiranja Hrvata. Život je prekratak da bi trošio energiju na ovakve.

Što bi ti, da se četnička stoka i njihove sluge koji su nama u saboru da nama ovdje vode kolo?

Čoravi stvore, zbog takvih se mladež seli odavde, koji bi sve za đabe, bez odgovornosti kako naša raja veli "jebao bi se a da mu ne uđe".

Najvridniji resursi na ovome svietu su "ljudski kadrovi", mi ih imamo a odbacuju se kao da su zadnje smeće.

Dok ti ljudi žive kao ljudi, određeni žive onako kako ih određen vođa opisao "stoka sitnog i krupnog zuba".

A drugi narodi ovoga svieta pametno kapitaliziraju u ime općeg narodnog dobra na sve svoje ljudske resurse.

Ako će druženje biti za ono što je šaka četnika i njihovi sluga u Jajcu nacrtalo onda neka bude, ja sam nezavisan i zaboli me za sve što se veže za čorave kokoši.

Ispeci pa reci, pajdo, i to ti je stara Hrvatska izreka koja očigledno važi za tebe.

Ti si iz Minhenske bojne doša vamo širit govor mržnje. A vreti se na Facebook!

hohoho, de si drug? pa zar i ovde?

Bok @jaksa hvala ti na tvojem feedback-u
Međutim nemoj pogriješiti o čemu se ovdje radi, niko ne negira da smo mi svoj narod ovdje nego je priča skroz drugačija. Naime ovdje se radi o decetralizaciji, koja ce zapravo pomoći ne odmoći Hrvatskom narodu da uzme konce u svoje ruke baš zato jer ne moramo niti mijenjati niti rušiti svoju vladu da bi se mjenjali kroz decentralizirani sistem. Jako je bitna edukacija ovih novih sistema jer su u posrijedi malo kompleksnije te jako nove nikad isprobane sistematizacije crypto valuta. Više o tome cemo uciti zajedno na serveru, samo par stvari imaj na umu

  • Server je zaštićen od lošeg jezika i svih poznatijih političkih riječi (npr. HDZ, SDP, ustaše, partizani, imena generala, političkih vođa i slično) radi prevencije zasipanja tematike koja nije povezana sa Steemit-om i trenutnom situacijom

  • Neka ti je ime na serveru kao i ovdje na Steemit-u radi lakseg međusobnog prepoznavanja, te se javi u kanal svoje županije da se zna odakle si zbog dogovora županijskih okupljanja

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65702.61
ETH 3485.24
USDT 1.00
SBD 2.51