You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'te Gelirimi Artırmak İçin Ne Yapmalıyım?

in #steemit6 years ago

Aynı sıkıntıyı yaşayanlardan biride benim desem yalan olmaz. 8 aydır bir fiil yazıyorum ve artık çok yoruldum. Smartsteem'e 1500 sp civarında delege verip biraz dinlensem mi diye düşünüyordum bir kaç gündür. Şimdi karşıma böyle güzel ve tane tane, resmen olayın röntgenini çeken, açıklayıcı bir yazı çıktı.
Botlar hariç tüm yazdıklarına katılıyorum. (botlarla aram iyi değilde :)

Eline sağlık...

Sort:  

Teşekkür ederim. Yazıdan yararlanmana sevindim. Teklif usulü botlardan fayda sağlamak çok zor. Garanti getirili botlar tercih sebebidir. @arafs ve @anadolu örneğin Türkiye'den

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 56855.37
ETH 2976.87
USDT 1.00
SBD 2.39