Steemit ipucu: Mobil uygulama kullanarak yorumlara oy alma

in #steemit7 years ago (edited)

Bir süre önce yazıları incelerken steemit'te yorumlara oy atan birkaç oluşum olduğunu farkettim. İnceleyince bazılarının beta aşamasında olduğunu gördüm. İçlerinde en çok güven veren @good-karma 'nın eSteem uygulaması oldu. Deneyip işe yaradığı gördüm. Bizim topluluktan denemek isteyen olursa diye bilgi vermek istedim.

Ne zamana kadar geçerli olduğunu bilmiyorum ama şu anda yorumlara oy almak için kullanabilirsiniz. Her yoruma oy atmıyor o konuda bazı filtreleri var. Daha tam çözebildiğimi söyleyemem.

Bu adreste detaylı bilgi ve uygulamayı indirebileceğiniz Google Play adresinin linki yer alıyor.

https://steemit.com/esteem-features/@good-karma/esteem-feature-set-11-login-with-qr-code-add-multiple-accounts-2017611t111958860z

Not 1: Uygulama şifrenizi talep ediyor. Bu yüzden güvenip güvenmeyeceğinize siz karar verin. Acaba private key kullanabilirmiyim diye deneme yaptım ama bazı fonksiyonlarını tam olarak çalıştıramadım.

Not 2: Yazılarda da kullanılabilir ama kullanılmasını şu anda pek anlamlı bulmuyorum çünkü incelemelerime göre ve yanlış anlamadıysam payout sonrası ortaya çıkan yazar gelirinin bir kısmı onlara kalıyor. Ama yorumlar normalde pek oy almadığı için yorumlarda kullanılmasında bir sakınca görmedim.

Deneyen olursa fikirlerini ve deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.

Ayrıca sizler de deneyip verim aldığınız botlar ve uygulamalarla ilgili bilgileri paylaşmak isterseniz çok sevinirim.

Sort:  

Şifrenizi kimseyle paylaşmayın! Birkaç dolar fazla alacağım derken hesabınızdan olmayın. Şifrenizi isteyen hiçbir uygulamaya güvenmeyin.

Bu ikinci uygulama bir de streemian kullanıyorum onunla da şifremi paylaştım. Bir süre sonra hesaptan acayip postlar atıldığını görürseniz şaşırmayın bilin ki şifremi çaldırıp damla2 olarak geri döneceğim :)

Umarım öyle bir şey olmaz. Kripto para dünyası acımasızdır, kimse size bedava bir şey vermez. Kaşıkla veriyorlarsa kepçeyle geri alırlar.

@damla hanim - paylasim güzel!
bu esteem ve streemiani kuran kisiler steemitin eskilerinden ve cok güvenilir insanlar.
süphe duymadan kulanabilirsin iki tool´ude.
Millet kullaniyor ;)

teşekkür ederim değerli yorumunuz için :)

Faydalı bir uygulama gibi görünüyor, göz atmak lazım sanki. Teşekkürler @damla

ben teşekkür ederim. evet denenebilir bence de :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 59589.10
ETH 3257.79
USDT 1.00
SBD 2.40