You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'te Gelirimi Artırmak İçin Ne Yapmalıyım?

in #steemit6 years ago

Çok güzel ve faydalı bir yazı olmuş sizin steemit hakkında Bilgi birikiminden faydalanmak için kendinaramızda kurduğumuz whatsup grubuna sakıncası yoksa sizi de davet edebilir miyiz?

Sort:  

Katılmak isterim ama buraya cep telefonumu yazmak istemiyorum. discord da böyle bir problem olmuyor. Nasıl yaparız?

Ben size davet linkini atayım isterseniz ordan direk katılın .Steemit için bir araya gelmiş güzel insanlardan kurulu bir grup.
https://chat.whatsapp.com/H2h55GWJlm4LQPoUlo8fZq

Katıldım

Hoş geldiniz göremedim grupta sizi gruptan yazdım size

katıldım gruba. kendimi de tanıttım şimdi

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62706.80
ETH 2439.89
USDT 1.00
SBD 2.66