İlk Steemit Rozet'im Hayırlı olsun

in #steemit7 years ago


Bugün katıldım steemite ve yeni bir heyecan daha yaşadım ve ilk gunumde ilk Rozet'imi aldım inşallah herkes alır en kısa sürede :)

Sort:  

hayırlı olsun hocam

Teşekkür ederim hocam

Hayırlı olsun benimde ilk günüm. İlk içeriğimi de ekledim. Türkçe'den çok yabancı dillere odaklanmanızı öneririm. Daha hızlı büyürüsünüz zannımca.

Deneme yapicam fakat İngilizce yok makale yazdırmayı düşünüyorum

Merhaba @crazy3,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Hayırlı olsun başarılarının devamını dilerim hocam

teşekkür ederim hocam :)

Hayırlı olsun :)

Teşekkürler hocam

hayırlı olsun hocam :)

tebrikler hocam başarıların devamını diliyorum

Hayırlı olsun hocam :) Yeni gönderilerini bekliyorum :))

Başarılar. Hepimiz istediğimizi alırız umarım.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64400.67
ETH 3506.16
USDT 1.00
SBD 2.53