You are viewing a single comment's thread from:

RE: RESTEEM MANIA! Konkurs #PL-ART odcinek #3 - Pula nagród: 1.5SBD + płynne środki z posta!

in #steemit-polska6 years ago

Moja praca:
https://steemit.com/art/@dziobitv/ciuchcia-konkurs-pl-art-3

Nie rozumiem 3 polecenia :/
"Zreesteemuj pracę innego użytkownika i napisz którą w komentarzu zgłoszeniowym do konkursu poniżej"
Czyli mam se znaleźć jakiegoś użytkownika który robi jakąś pracę iii co dalej? Wgl co to reesteam?

Sort:  

Cześc, sorry za późną odpowiedź. Byłeś jedynym uczestnikiem, więc nagroda 1/3 płynych srodków + 0.5sbd, razem 0.624 sbd zostały przelane na Twój wallet. Muszę wymyślić jakiś sposób reklamy, bo ten odcinek nie wypalił. Dzięki za uczestnictwo, resteem to udostepnienie na swoim blogu czyjegoś posta. Pozdro

Okej, dzięki za odpowiedź. Lepiej późno niż wcale ^^ I dziękuję za nagrodę. Pozdrawiam :)

W dodatku wysłałem sbd, zniknęło mi z walleta, a nie ma śladu po przelewie, jestem w trakcie wyjaśniania tego, sorry za kłopoty.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68403.29
ETH 3749.74
USDT 1.00
SBD 3.66