You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Veni, Vidi, Vici Lisbon! SteemFest² Was EPIC! Few Thoughts On Key People From The 2017 Edition!

in #steemfest7 years ago

Cok nadir olarak uzun postlari sıkılmadan okuyorum.bu da onlardan birisi. @ebruaydogdu senin de okumani tavsiye ediyorum.ortam guzel herkes guluyor.bugun ofiste mudurm cagirdi yanina asık suratli bir sekilde @bahadirk nin dedikleri dogru dedi.bn de ne dedigine bagli dedim.sonra yuzume uzun uzun bakti ve dediki herkesin işini bitirmesine yardim ediyormuşsun.bn de evet dedim arkadassak ayni işi paylasiyorsak bunu yapmak zorunluluk degil yanlis degil bnce bir gorevdir dedim.aferim dedi ve tebrik edip yolladi beni.gururla masama geri dondum.işte @steemit de boyle bir ortam . Boyle organizasyonlar toplantilar herkesi olumlu yonde etkiler motive eder ve işine sarilmasini saglar.herkesin yuzunde gulucuk var ne guzel boyle ortamlar arkadasliklar cok cok onemli.bu aile icinde olmaktan mutluyum.kendimi hergecen gun daha da gelistirmeye calisiyorum.cunku bn de guleryuzlu bir insanim ve cevremde suratini asip duran egisu eksik insanlari sevmiyorum. @gokcehan gecen gun konustugumuz gibi kendimizi buldugumuz ve kalitenin her aninda oldugu bir ortam olarak konustugumuz @steemit icin bu yorumumuzun yanlis olmadigini birkere daha anladim.hep gulun guleryuzlu olun.birbirinize destek olun calisin gelisin buyuyun.yuzunuzden tebessum eksik olmasin.yazin icin cok tesekkur ederim.

Sort:  

@spyking bey kesinlikle katiliyorum. @gokcehan61 e dikkat cekmek istiyorum. Guler yuzlu olmak daima kazandirir. I love steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62205.55
ETH 2397.85
USDT 1.00
SBD 2.50