The Steem Diary Challenge #1

in #steemdiaries014 years ago

Merhaba Sevgili Günlük,

Biliyorsun salgın yüzünden zaman çok zor ve sıkıntılı geçiyor.

Çalıştığım yerin geçici olarak kapanmasından sonra uzun zamandır yapamadığım pek çok şeyi yapmaya başladım.

Sabahları istediğim saatte kalkıyorum, istediğim saatte kahvaltımı yapıyorum.

Dışarı çıkmak da pek istenmediği için zamanımı evde Televizyon izleyerek ve internette geçiriyorum.

Bu aralar uzun zamandan beri istediğim ama iş sebebiyle pek de zaman bulamadığım bir hobi edindim. Örgü örmek.

Küçükken anneannemi izlerken pek de ilgimi çekmeyen bu iş bugünlerde benim için tutku haline geldi.

Değişik modelleri internetten izliyorum ve uygulamaya çalışıyorum.

Korkarım bu virus daha devam ederse usta bir örgücü olacağım.

Yeni başladığım banyo lifi örgümün fotoğraflarını da çektim, bittiği zaman da bitmiş halini çekeceğim.

örg1.jpg

örgü3.jpg

örg4.jpg

Sort:  

Thank you for taking part in the Steem Diary Challenge.

Good luck with the knitting.

Keep following @steemitblog for new challenges every week.

The Steemit Team

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63725.17
ETH 2619.74
USDT 1.00
SBD 2.82