100 DAYS OF STEEM : Day 16 - Steem Diary Challenge #1

in #steemdiaries014 years ago

Merhaba Günlük,

Biliyorum sana şimdiye kadar hiçbir şey yazmadım, şimdi yazmama da şaşırmışsındır.

Aslında yazmamın iki sebebi var, 1. si daha önce aktif olarak girdiğim ama en son DrugWars oyunundan sonra pek de uğrayamadığım Steemit.

Diğeri ise hem Dünyayı hem Türkiye'yi derinden sarsan Koronavirüs sebebiyle pek de bir şey yapamıyor olmak.

Günler çok sıkıcı geçiyor, tam ilkbahar gelmişken evde tıkılı kalmak gerçekten çok zor.

Bugün 23 Nisan, normalde her sene coşkuyla kutlanırdı lakin salgın hastalık sebebiyle bu sene kutlanmadı ama olsun saat 21:00'de balkonlara pencerelere çıkıp İstiklal Marşını okuduk.

Arkadaşlarımı özledim, ailemi özledim her şey düzelmeyecek olsa da biraz daha iyi olacağı günleri özlemle bekliyorum.

Günümün büyük kısmı internette okuyarak geçiyor, değişik platformlar keşfetmeye çalışıyorum.

Sosyal Medyadan biraz uzak durmaya çalışıyorum, çünkü inanılmaz bilgi kirliliği oluyor.

Sevgili Günlük şimdilik yazacaklarım bu kadar, aslında sana yazmak iyi geldi, kimseye anlatamadığım şeyler sana yazdım, bundan sonra da devam edebilirim.

Bu arada İlkbahar geldi, ağaçlar çiçek açmaya başladı, sana kendi çektiğim fotoğrafı gönderiyorum.
Sevgiler :-)

çiçek.jpg

Sort:  

Thank you for taking part in the Steem Diary Challenge.

Türkiye'de senden haber almak güzel

Keep following @steemitblog for new challenges every week.

The Steemit Team

Omg, @steemcurator01 , you answered me in Turkish, that's very kind of you. Meeting you is nice, too. I especially wrote my post in Turkish to show that Turkish users are also supported on Steemit. They always think that, they aren't supported if they write in Turkish. I talked to some of old Turkish users on Discord and they will be on Steemit, too. I am sure Steemit will be very successful soon. Thanks for your new projects, supports, upvotes, replies, everything. Best wishes.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63657.90
ETH 2656.15
USDT 1.00
SBD 2.84