Steembay Auction - Naga Warrior [Auction Ended]

in #steembay2 years ago (edited)

In combination with the recently released Steem Monster game I have decided to test out Steembay auction for the very first time.

What am I offering?

Naga Warrior
Rarity : Epic
Element : Water
Naga Warrior.png

Auction Details

Opening Bid: 0.3 SBD
Buy It Now: 1 SBD
Auction Ended

How To Place Your Bid

Reply (directly) to the post with "bid x"
Example: bid 1.0

Wait for the bot to log in the bid.
You will get a reply when you are overbid.
The card will be transferred to the highest bidder after the end of the auction
and after payment has been received.

law_trennlinie.png

If this is your first time hearing about Steem Monsters, I strongly suggest visiting their official steemit account @steemmonsters for more details. You can also check out their website at:
https://steemmonsters.com

Other post related with Steemmonsters A study with 1000+ Steem Monster Packs

09/06/2018
@tzap90

Sort:  
Loading...

You Learn More From Failure Than From Success. Don't Let It Stop You. Failure Builds Character.

Bid accepted! Highest bid is now @penderis's bid of 0.500 SBD

@penderis's bid of 0.500 SBD has been overbid by @matkodurko's bid of 0.510 SBD

The bid was rejected because the amount is to low. The bid has to be higher than @veleje's bid of 0.604 SBD.

Bid accepted! Highest bid is now @matkodurko's bid of 0.510 SBD

@matkodurko's bid of 0.510 SBD has been overbid by @penderis's bid of 0.520 SBD

thx for all bids so far. auction ends tomorrow

End of #steembay Auction confirmed

Bid accepted! Highest bid is now @penderis's bid of 0.520 SBD

@penderis's bid of 0.520 SBD has been overbid by @matkodurko's bid of 0.530 SBD

The bid was rejected because the amount is to low. The bid has to be higher than @veleje's bid of 0.604 SBD.

Bid accepted! Highest bid is now @matkodurko's bid of 0.530 SBD

Haha I literally only have 0.6sbd so after looking at your wallet I think you will win regardless. but to get this guy a bit better value .....

Shit haha, your comment almost made my heart soft and let you have the card :D But seems I'm just a greedy motherf*cker, so I'm buying it regardless...srry for that :D! At least Ive followed you :)

@matkodurko's bid of 0.530 SBD has been overbid by @penderis's bid of 0.560 SBD

The bid was rejected because the amount is to low. The bid has to be higher than @penderis's bid of 0.600 SBD.

Bid accepted! Highest bid is now @freyman's bid of 0.460 SBD

@freyman's bid of 0.460 SBD has been overbid by @penderis's bid of 0.500 SBD

The bid was rejected because the amount is to low. The bid has to be higher than @penderis's bid of 0.600 SBD.

bid 0.571

Bid accepted! Highest bid is now @veleje's bid of 0.571 SBD

@veleje's bid of 0.571 SBD has been overbid by @matkodurko's bid of 0.580 SBD

Bid accepted! Highest bid is now @matkodurko's bid of 0.580 SBD

@matkodurko's bid of 0.580 SBD has been overbid by @penderis's bid of 0.600 SBD

Bid accepted! Highest bid is now @penderis's bid of 0.600 SBD

Bid accepted! Highest bid is now @matkodurko's bid of 0.601 SBD

haha the bot does not like 3 decimal places

dammit it does

Shit :DD ive actually seen it accept it sometimes :D..well fuck it then, its yours :D well played battle

Don't call it too soon seems you got it . Congrats, care to bid on mine also ? haha

Oh wait I see

Ive just send u the 0.002 to overbid my bid :D U fought bravely haha, it's yours :) I hope noone else will overbid u tho

and regarding ur card, just sell it cheaper...im after epics only...if u'r selling it cuz of that giveaway, just sell some common for 0.001 like I did..at least that was my tactic to have it done quickly

You my man deserve a whiskey. Legen- wait for it - dary!

Ok I will take that advice and drop the price. Thank you. I only have a fire snake epic I think I like my snake so probably keeping it. haha also the bot has not confirmed my bid yet ... weird

It has confirmed :)

@matkodurko's bid of 0.601 SBD has been overbid by @penderis's bid of 0.602 SBD

Bid accepted! Highest bid is now @penderis's bid of 0.602 SBD

@penderis's bid of 0.602 SBD has been overbid by @veleje's bid of 0.604 SBD

bid 0.604

Bid accepted! Highest bid is now @veleje's bid of 0.604 SBD

end auction @veleje pls send 0.604 Sbd I will send you the card after payment was received.

End of #steembay Auction confirmed

money just sent

thx, I sent you the card if you can pls confirm that you have received it

Was away, sorry, yes got both cards, thanks :-)

@matkodurko @veleje @ironshield selling a legendary Forst Giant if you are interested checkout --- NEW Auction here

The #steembay Auction was ended by the seller.
The winning bidder is @veleje with an amount of 0.604 SBD - Congratulations!

Bid accepted! Highest bid is now @penderis's bid of 0.560 SBD

@penderis's bid of 0.560 SBD has been overbid by @ironshield's bid of 0.570 SBD

The bid was rejected because the amount is to low. The bid has to be higher than @veleje's bid of 0.604 SBD.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.03
JST 0.020
BTC 16668.92
ETH 495.92
SBD 1.10