You are viewing a single comment's thread from:

RE: The STEEM/HIVE Ratio Is Approaching 1. What Could This Mean?

in #steem3 months ago

Не погоджуюся. На хайві є сильні кураторські команди, які підтримують якісний контент. Саме тому я дуже довго був там. Але зізнаюся, я вже це казав і мені не соромно ще раз повторити, я недооцінив Стіміт. Ці платформи просто пішли дещо різними шляхами і це чудово , на мою думку. Я гадаю, що зараз вже немає причин ворогувати між собою, а краще залучати користувачів із централізованих соцмереж. Якщо рахувати з часів спільної платформи, то вже пройшло вісім років з моменту запуску і ми бачимо, що ця ідея працює і не думає зникати. Я вважаю, що все ще попереду і технологія децентралізованих платформ має величезний потенціал і саме ці дві платформи довели свою життєздатність. Були ще й інші подібні проекти, але вони не вижили.

Sort:  

Ну не знаю, не зна. Як на мене кураторські команди на хайві більш упереджені ніж на Стіміті і фокусуються переважно на вже перевірених користувачах.

Ну то таке, погляди не обов'язково повині збігатись.

Я не говорив про ворогування. Тут більше про конкуренцію, яка стимулює розвиток. І добре, що вона є.

Мене те ж колись банили, але то ще на Стіміт було, я був злий як собака, але формально було за що

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67947.42
ETH 3264.67
USDT 1.00
SBD 2.66