You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kilka użytecznych narzędzi w STEEMIT

in #steem7 years ago (edited)

Dzięki za poradę 👍
Parę razy wchodziłem w te ustawienia żeby przejść do chat'u ale na te narzędzia nie zwróciłem uwagi.

Do tej listy dodalbym jeszcze eSteem app na telefon jest naprawde świetna.

Dodałem twoj post do bookmarks żebym nie zapomniał. 😎

Sort:  

Rzeczywiście apka prezentuje sie świetnie lecz jako że nie jest to oficjalna apka od steemita to pozostaje kwestia bezpieczeństwa danych. Niby producent podaje że ich nie gromadzi nic z tych rzeczy ale na słowo to raczej nie zaufam a na tyle specem nie jestem by to sprawdzić. W całym steemicie tez dość nowy jestem i jeszcze się tego uczę. Ciekawi mnie wasze zdanie w kwestiach bezpieczeństwa.

No tak jednak w jakims stopniu musimy miec zaufanie zeby nie dac sie zwariowac.
Co do bezpieczcenstwa polecam uzywanie posting albo active key do logowania zamiast owner.
Poznice pomiedzy nimi mozna zobaczyc wchdzac na Wallet > Permisions.

MIlego postowania.
Pozdrawniam.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69812.20
ETH 3376.99
USDT 1.00
SBD 2.78