Kilka użytecznych narzędzi w STEEMIT

in #steem7 years ago (edited)

Jeśli klikniemy w ikonkę opcji obok naszego zdjęcia profilowego otworzy nam sie menu w którym możemy znaleźć opcję jak: Steemit App Centre - lista nieskończenie długa... Ale wyszukałem wam i opisałem kilka ciekawszych propozycji.

SteemDB

  • DB - Data Base czyli Baza danych, pierwsze podstawowe narzędzie do sprawdzenia statystyk. Sprawdzisz tam m.in: stan konta (Wallet), stan Steem Power czy twoją ostatnią aktywność oraz wiele innych.
    https://steemdb.com

Steem Whales

  • Narzędzie do przeglądania statystyk. Tutaj sprawdzisz kto ma najwięcej fallowersów, największy STEEM Power lub też na którym miejscu znajdujesz się sam. W chwili pisania tego posta jestem na 18809 miejscu pod względem reputacji.
    https://steemwhales.com

Steem Followers

SteeM.V.P

  • Tym narzędziem sprawdzisz kto jest twoim najwierniejszym fallowersem. Kto na ciebie głosował oraz czyje głosy są najwięcej warte.
    Wystarczy, że wpiszesz nazwe: @nick którego chcesz sprawdzić
    http://steemvp.com/

Steem.link

  • Zwyczajny skracacz linków. Jak bit.ly czy goo.gl tylko że zaprojektowany dla użytkowników STEEMIT.
    Wzbogacony o narzędzia jak QR code, statystyki kliknięć oraz wiele innych...
    http://steem.link

STEEM Powiadomienia

  • Ustaw powiadomienia w przeglądarce a zostaniesz poinformowany o każdym głosie, komentarzy czy odpowiedzi.
    link: Download...

Steemit EasyEdit

Podobało się? zostaw komentarz, jeśli nie - tym bardziej :)
Wasz feedback jest decydujący przy tworzeniu kolejnych treści.

Sort:  

Dzięki za poradę 👍
Parę razy wchodziłem w te ustawienia żeby przejść do chat'u ale na te narzędzia nie zwróciłem uwagi.

Do tej listy dodalbym jeszcze eSteem app na telefon jest naprawde świetna.

Dodałem twoj post do bookmarks żebym nie zapomniał. 😎

Rzeczywiście apka prezentuje sie świetnie lecz jako że nie jest to oficjalna apka od steemita to pozostaje kwestia bezpieczeństwa danych. Niby producent podaje że ich nie gromadzi nic z tych rzeczy ale na słowo to raczej nie zaufam a na tyle specem nie jestem by to sprawdzić. W całym steemicie tez dość nowy jestem i jeszcze się tego uczę. Ciekawi mnie wasze zdanie w kwestiach bezpieczeństwa.

No tak jednak w jakims stopniu musimy miec zaufanie zeby nie dac sie zwariowac.
Co do bezpieczcenstwa polecam uzywanie posting albo active key do logowania zamiast owner.
Poznice pomiedzy nimi mozna zobaczyc wchdzac na Wallet > Permisions.

MIlego postowania.
Pozdrawniam.

Fajne zestawienie. Nie znałem jednego narzędzia, które z nich używasz najczęściej?

w sumie to wszystkich, chociaż do pisania używam standardowych markdown styles.
Po SteeM.V.P. widze ile wasze głosy ważą i kto się ile udziela:)

Jezeli chodzi o markdown i emoji. Probowalem uzywac kodow z EMOJI CHEAT SHEET ale nie dzialaja, z kolei z tego poradnika tak.
Masz moze jakies sugestie @damiano?

Dobra uwaga... a sugestie to juz sam podałeś ;) teraz sam bede sugerowal sie tym poradnikiem

👍

Hi @tomaszs77, I see you have mentioned me.
This is automatic response so that I may respond to your mention later.

Ooo, powiadomienia. Niby wiedziałem o tej zakładce z narzędziami, ale jakoś nie zauważyłem tych powiadomień. A odkąd domyślne mi przestały działać to musiałem co jakiś czas ręcznie sprawdzać na profilu żeby nic nie przegapić.

E do kitu, te powiadomienia mi i tak nie działają (na chrome).

Steemd.com też fajny pokazyje wszystkie akcje konta

Ciekawe :) zastanawiam sie wlasnie nad ustawieniem powiadomien ....:)

Dobre info, dzik :)

Przyda się, dobra robota. Czekam na więcej porad :)

Raczej będę publikował głupoty... Lepiej się sprzedają i mniej pracy wymagają... Czasem nie rozumiem tego Steemita... Ten post pobił rekord głosów i komentarzy a tak nisko został wyceniony...

Powiadomienia tylko do Chrome :(

Fajnie to rozpisałeś bardzo przydatne Dzięki

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69618.00
ETH 3376.33
USDT 1.00
SBD 2.76