You are viewing a single comment's thread from:

RE: My thoughts about STEEM as a creator / PL: Moje przemyślenia o STEEM z punktu widzenia twórcy

in #steem6 years ago

mam takie smutne wrażenie, że wiele ludzi nie czyta tego co upvote-uje. Jest to trochę efekt wsparcia społeczności i nie jest czymś do końca złym - nadal cieszę się, że moje wypociny jednak ktoś czyta.

Ja nie czytam wszystkiego na co głosuję, ale czasem przesadzam też w drugą stronę. Np kiedyś obudziłem się o 3:30 i wszedłem na chwilę na Steema. Miałem nieodpartą potrzebę, żeby coś przeczytać. Wszedłem na jeden post, dodałem nawet komentarz na wpół zaspany. Rano okazało się, że tym komentarzem wygrałem jakiś konkurs na zgadywanie Steemiaków.

Sort:  

ja tez tak raz miałam!!
serio!
(tak, albo bardzo podobnie :D)

Tak jak wspominałem, nie zawsze jest to coś złego. Fajnie, że community wspiera się nawzajem w jakiś sposób. To, że temat mnie do końca nie interesuje to nie jest problem, żeby docenić starania kogoś kogo znam i wiem, że jego post jest dobrze przemyślany i opisany. Niemniej wrażenie ciągle gdzieś pozostaje :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 57241.75
ETH 2428.35
USDT 1.00
SBD 2.40