You are viewing a single comment's thread from:

RE: It aint over,

in #steem5 years ago

12? add zero in d end :D duimen dat het echt omhoog gaat
ik vraag me nog steeds af als het eigenlijk dat prijs kan halen ;)
de EOS heeft zelf geen 12 gehaald ... hmmm..

ga maar fotos maken .. nu schijnt de zon nog ... binnenkort is het vorst brrrrrr....

oi! dank je wel Oaldamst maar .. ff de payout benefit retouren :D hou maar aub voor jezelf.. deze biggetje is chubby genoeg hahaha ^ ^
ik wil dat je nog groter kan worden !

Sort:  

120!? Now that would be something! That would set the market cap at 42 billion for Steem. Second spot, behind Bitcoin {BTC}... 😎👍

#nl Waar kan Steem naartoe in bedrag? Dat is interessant om eens over na te denken. Zelf heb ik hoge verwachtingen van SMTs. Daarvan verwacht ik wel dat ze de prijs van Steem gaan opdrijven. 120 weet ik niet, maar dat zou waanzinnig zijn... 😲

Inmiddels wat foto's gemaakt. Vorst, 's morgens vroeg, ook mooi voor foto's. Warm aankleden.

Hahaha, okee, voor deze ene keer dan. En ik krijg nog wel payout van anderen upvoten en voor vasthouden SP. Groeit dus nog wel door.

Gaat gestaag door. Straks met SMTs ga ik daar iets mee doen. Lijkt me leuk.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62860.75
ETH 3112.64
USDT 1.00
SBD 3.86