Steemit Anlama Rehberi ?

in #steem7 years ago (edited)

image

Ana Edit
Yorumlar kısmına detaylı bir steemit kullanım kılavuzu eklenmiştir.
Katkıda bulunan ve katkı sağlayan kullanıcılara şimdiden teşekkürler.

Öncelikle bu yazı doğrudan bilgilendirmek amaçlı değil bilgi almak amaçlıdır.

Steem hakkında genel olarak merak edilenlerin bir başlık altında toplayarak bu platformda tecrübe ve bilgi sahibi olanların beni ve benim gibi yeni kullanıcılara ışık tutması temennisi ile yazılmaktadır.

Sorular

  • Steemit nedir ? (Anladığım kadarı ile bitcoin ve benzeri gibi farklı bir kripto para birimi.)
  • 1Steemdollar kaç TL dir ? (1 Steemdollar = 1 ABD doları yaklaşık olarak.)
  • Steemdollar ımızı nasıl TL ye çevirip bankadan çekebiliriz ?
  • Bu işlemi hesabımız içinde olan wallet yani cüzdan kısmından ek bir işlem yapmadan direk olarak yapabilirmiyiz.

Aklıma gelen ilk sorular bunlar arkadaşlar.
Benim gibi farklı sorular hakkında bilgi almak isteyen arkadaşlar yorum kısmında sorularını sorabilir.
Bilgi sahibi olan arkadaşlar da bilgi ve birikimlerini bizler ile paylaşır ve bizleri aydınlatır ise burada bir bilgi bankası oluşturup bu toplulukta birbirimize yardımcı olabilirsek ne mutlu bize.

Şimdiden soru soran ve bilgilerini bizler ile paylaşan arkadaşlara teşekkürler.

Edit ** Keşke yardımcı olan arkadaşlar olsa da beni ve benim gibi para kazanma konusunda tereddüt sahibi kullanıcıları cesaretlendirseler ve Türkçe içerik paylaşımını ve aktif kullanıcı sayısını arttırsalar**

Sort:  

Steemit'e hoş geldiniz. Bundan sonraki payşaşımlarınızda tr etiketini başa koyarsanız aşırı mutlu oluruz. Birazdan yorumlar gelecektir.

@turbot !welcome

Tavsiyemiz kulak verdim ve tr etiketini başa taşıdım.
Bakalım ne olacak ?

Merhaba canberxahin,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

This post has received a 0.26 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67578.10
ETH 3250.74
USDT 1.00
SBD 2.64