Does Steemit Inc control STEEM-blockchain? (2.184)

in #steem6 years ago (edited)

Again, let's start with the concepts. It is always useful. And first of all I will say, I do not know the exact answer to this question.

There is an organization called Steemit inc. She created STEEM-blockchain. This organization is the owner of the site www.steemit.com. Essentially, Steemit Inc. has created the Blockchain. I really respect the founders of this company, they are really geniuses. And I trust them. But there is a hypothetical question.

Do they have the "STOOP STEEM" button?

I think that such a possibility does not exist. That would be dishonest and wrong. That is, if Steem gets into the hands of bad people, then they will be able to control only www.steemit.com. But we have a lot of other methods of interacting with Steem.

I hope that I understand the situation correctly. Although I can make a mistake. Please write your opinion.
IMG_20180421_185707746-01.jpeg

Знову ж таки почнемо з понять. Це завжди корисно. І спершу я скажу, я не знаю точної відповіді на це питання.

Існує організація Steemit inc. Вона створила блокчейн Стіма. Ця організація є власником сайту www.steemit.com. По суті, Steemit Inc створила блокчейн. Я дуже поважаю засновників ціеї компанії, вони справді генії. І я їм довіряю. Але існує гіпотетичне питання.

Чи вони мають кнопку "Зупинити СТІМ"?

Думаю, що такої можливості не існує. Це було б нечесно і неправильно. Тобто, якщо компанія Стіміт потрапить до рук поганих людей, то вони зможуть контролювати тільки www.steemit.com. Але ж в нас є купа інших методів взаємодії з блокчейном.

Я сподіваюся, що я правильно розумію ситуацію. Хоча я можу й помилятися. Напишіть вашу думку, будь ласка.

Sort:  

wow .., this is a very good question in my opinion, your question is unthinkable to me before its. it seems you are a genius, I can see from your question.
if the founder of STEEM-blockchain created the stop steam button will make all the steemians feel upset if they fall into irresponsibility. this answer is only the creator who can answer. hopefully there is an answer. thank you sir @artem-sokoloff

Вот это вопрос. Я думаю, что мало людей могут дать ответ на этот вопрос. По моему мнению, такой кнопки нет, так как блокчей STEEM с открытым исходным кодом, и в случаи диверсии - можно будет что-то поправить.

Що значить зупинити Стім? Як і будь-яка інша кріпта, вона існує, доки в неї вірять люди (попит і пропозиція), чим більше людей вірить у цю кріпту, тим вищий її курс.

Вивести з ладу сайт Стіміт? Так, це реально, і періодично це робиться за допомогою ддос атак. Але ж є бізі, естім, утопіан, д-тьюб і купа інших віконець до блокчейна.

Зупинити сам блокчейн? Ну гіпотетично можливо, якщо вивести з ладу одночасно всі делегатські ноди, розташовані на серверах по усьому світу. Тоді просто нікому буде зберігати базу і підписувати блоки транзакцій.
Справа в тім, що Стім блокчейн не живе у якомусь конретному місці, він живе одночасно на всіх делегатських серверах. І він не належить виключно певній групі осіб, він належить усім, хто має СП (його акції) Переваги децентралізації:-)

Я звісно можу помилятися, бо я тут не з самого початку часів і щодня дізнаюся щось нове про це місце, але наразі атака на Стім блокчейн мені уявляється приблизно як війна Росії з Телеграмом.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68854.36
ETH 3283.36
USDT 1.00
SBD 2.67