Sort:  

terima kasih abang Pandan XD! its an honour!

;) Boleh tak saya masukkan sketch ni dalam majalah Bekazon?Ada satu kolum untuk pelukis/pengkarya baru untuk kita ketengahkan dalam induk majalah.Kalau ok nanti saya ambil saja imej ni dan kredit atas nama joii.. :)

Silakan bang saya berbesar besar hati sketch saya dapat dimasukkan dalam majalah Bekazon. Langkah besar buat saya untuk memperkenalkn diri dalam bidang seni. Terima kasih sekali atas tawaran abang Pandan.

Alhamdulillah..orait.thank you bro..(sedang melihat segala perkembangan karya tanah air) join jangan tak join bro :) https://steemit.com/steem-cartoon/@perennial/steem-cartoon-introducing-wo-owl-announcing-our-1-challenge

InsyaAllah saya cube yg terbaik.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59647.03
ETH 2622.47
USDT 1.00
SBD 2.44