You are viewing a single comment's thread from:

RE: Savet sa sve Steem-ere nase male zajednice: Koristite priliku dok je Steem Dolar jak!

in #srpski7 years ago

Ja sam isla preko transfera pre oko mesec dana i tek posle shvatila da sam preko marketa mogla mnogo vise da "uzmem". Ali dobro... Na greškama se uči! 😉
Super tekst! Još jednom da pročitam, da mi neštno nije promaklo.
Inače, apsolutni se slažem da tekst skroz izgubi smisao kada ga prevodiš sa jednog jezika na drugi. A ako ubaciš neku šalu, ahahaha... Nema šanse da zvuči dobro. 😁

Sort:  

Ja sam u prvom mesecu koristio transfer i sasvim slucajno otkrio da Market radi brze :) U tom trenutku je odnos bio 1:1 pa mi se radilo samo o brzini, ali sada je vec druga prica ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60699.39
ETH 2655.06
USDT 1.00
SBD 2.59