You are viewing a single comment's thread from:RE: EL MUNDO EN EL QUE NO VIVO…View the full contextView the direct parentoscarina (58)in #spanish • 7 years ago Gracias a ti por leerme y disfrutarlo @marybellrg, bien recibido ese abrazo...