Nie lubię tego, bo... # Wielki Konkurs Narzekaczy - Moje odpowiedzi

in #sp-group6 years ago

" Każdy kto zna mnie chociaż trochę wie, ze wkurwia mnie kultura zadowolenia ze wszystkiego wokół. Idealne życia, idealne ciała, idealne prace. A gówno. Wcale życie tak nie wygląda. Dlatego dzisiaj zrobimy sobie konkurs polegający na narzekaniu. "

No widzę, że mamy ze sobą coś wspólnego...

Akurat fajnie się złożyło bo mam dziś strasznie zły humor.. to zaczynamy

man-921004_1920.jpg

1. Której postaci z seriali najbardziej nie lubisz i dlaczego?

Pamiętam jak oglądałem serial "Breaking Bad" i strasznie irytowała mnie Żona Waltera White, jakoś tak nie przypadła mi do gustu

skyler.jpg

2.Najgorsza pora roku to...? Dlaczego?

Lato... tak lato Dlaczego? Bo jest czasami kurdee za gorąco, w zimę np. Ubierzesz się cieplej i bez problemu a w lato możesz się rozebrać a i tak gorąco i tak.

3.Czego nie lubisz w ludziach i dlaczego?

Nienawidzę zacofania ludzi, a mianowicie chodzi o to, że kiedy np. Ty nie wierzysz w Boga i powiesz to ludziom wierzącym, to oni zamiast o tym z Tobą porozmawiać dlaczego tak twierdzę a nie inaczej to już z automatu biorą Cię na straty i dla nich już nie jesteś osobą godną znajomości. Przekreślają się nawet za to, że jedna osoba lubi to a druga tamto, przecież każdy jest inny.... I jeszcze łatwowierność ludzi oraz to, że prawie wszystko zrobią dla kasy.
Ogólnie gatunek ludzi to tylko wyniszcza tą planetę i jak ma być koniec świata to ten koniec świata sami sobie zrobimy, bo potrafimy tylko wszystko niszczyć.

4.Zwierzak, którego nigdy nie chciałbyś / chciałabyś spotkać na swojej drodze to...? Dlaczego?

Myślę, że rozwścieczony Pitbull, nawet nie wiem czy warto byłoby uciekać. Zjadłby żywcem

nxUktkpTURBXy9mOGQ3MDhjMTgyOWE5NTc3MTA3OTEyZGFiNGJhMWE2Ni5qcGeSlQMASc0Ejc0Cj5MFzQMUzQG8.jpg

5.Nie lubię muzyki typu... Dlaczego?

Disco Polo - w sumie to nie do końca prawda bo kiedy mam trochę % w głowie to zaczyna się podobać, ale ogólnie nie lubię jej bo jej przekaz opiera się tylko na całowaniu, bzykaniu itp. Aż głupio mi te słuchać a te starsze Kaczuszki i tego typu to już wgl dla mnie wstyd

6.W mojej pracy najbardziej irytuje mnie...

To, że kiedy mam jakiś dobry pomysł aby polepszyć Firmę, nikt mnie nie słucha i ciągle stoimy w tym samym miejscu. Ważne jest też słowo innych, a to kiedy nikt nie słucha Twoich pomysłów jest chyba najgorsze.

7.W ludziach najbardziej wkurwia mnie...

Chyba ująłem to w punkcie 3, ale coś jeszcze wymyślę...to jak ludzie chcą rządzić innymi a przecież wszyscy powinni być równi, a i tak będą rządzić ludzie którzy mają kase.

8.Najbardziej irytujący film to.. Dlaczego?

Hmmmm.... Ludzka stonoga, dziwny film, bardziej obrzydliwy ale też irytował mnie strasznie

9.Najgorsza gra to.. Dlaczego?

Pasjans ! Kiedyś za dzieciaka cały czas w to wygrywałem teraz nie mogę ani razu, to jest irytujące dopiero !

10.Nigdy nie zjem... Bo?

Kurzych nóżek, niw widzę w tym sensu i nawet nei wiem czy ma to jakieś kalorie, a po drugie to obrzydliwe

11.Najgorsza knajpa to..? Dlaczego?

KFC, po prostu tego nie lubię i te ich Hamburgery i wrapy itp. smakują dla mnie tak samo... na jedno kopyto

12.Na urlopie najbardziej denerwuje..? Dlaczego?

Mój urlop to dom jak na razie i najbardziej denerwuje mnie teraz dziewczyna bo robi jakieś awantury za nic (chociaż szczerze)

13.Moja cecha, która najbardziej mnie denerwuje to..? Dlaczego?

Zbyt szybko się denerwuje, czasami nie potrafię zapanować nad emocjami jak mnie coś wkur**

14.Najbardziej irytujący celebryta to..? Dlaczego?

Dawid Ozdoba, tak się chwali, że co on nie potrafi a już dwa razy dostał na Fame MMA 2. Nie mówię, że źle walczy czy coś tylko ma zbyt wysokie Ego a to gubi.

15.Ten konkurs jest irytujący, bo..? Dlaczego?

Bo denerwuje mnie wymyślanie odpowiedzi do pytań na dzisiejszy humor

DZIĘKUJĘ !

Sort:  

najbardziej denerwuje mnie teraz dziewczyna bo robi jakieś awantury za nic

Napewno za nic 😁 i napewno to nie ma żadnego związku z tym, że macie malutkie dziecko teraz 🤔 😁
I napewno byłoby jej miło czytając to 🤔

Na pewno by nie było miło, ale akurat dziś to mnie zdenerwowało to napisałem o tym. Wiedziałem, że ktoś o tym punkcie napisze. Ale sama pewnie wiesz jak to jest, kłótnie są zawsze, później to minie, ale też nie będę mówił o co poszło bo to też mogłabyć jej wina.. no tak samo mogłabyć moja

Przecież rozumiem, spokojnie :) Nie piszę nic złośliwie.
Punkt za szczerość 😁

Posted using Partiko Android

Nie no też piszę spokojnie, może to tylko tak wygląda :D, ogólnie to też jestem takiego zdania, że kłótnie w związku są potrzebne bo to świadczy, że zależy nam na drugiej osobie, a tak to mógłbym to olać i nie rozwiązywać problemu, a to już obojętność

Congratulations @emsonic! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of upvotes received
Award for the number of posts published
You published a post every day of the week

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - Steem Power, Followers and Following added

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54552.37
ETH 2295.79
USDT 1.00
SBD 2.30