You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wizjer DEZAKTWACJA

in #sp-group5 years ago (edited)

Co się stało? Czyżby znowu pewna grupa osób, o której myślę? Z której jedna z nich jest na mojej czarnej liście?

[Edit] Dobra, już wiem. Sprawdziłem odpowiedzi na komentarze.

Sort:  

"Żeby mieć naprawdę dobry pomysł, trzeba mieć wiele pomysłów"
Thomas Edison

Tak jak napisałam w tekście Wizjer ustępuje miejsca nowym projektom i jest to jedyny powód jego dezaktywacji. Przeżył już swoje, a ja mam nowe pomysły. Z resztą nie tylko ja, bo równolegle pójdzie kilka nowych projektów i mam nadzieje, że przeżyją chociaż część tego czasu co Wizjer.
Już jutro pojawi się nowa zabawa na @sp-group a w następną niedziele będzie już jasne jak dzień po dniu będzie pracowała @sp-group.

I na prawdę nie ma co tu doszukiwać się innych powodów, tylko czekać na rozwój wydarzeń, bo jest na co czekać ;)

Czas chyba będzie wrócić do sp-group i oddelegować na nowo SP (jak uzbieram), bo widzę, że niektórzy mają ból niektórych części ciała. Nie odpuszczą. A muszę przyznać, że niektóre osoby zaczynałem lubić.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62784.34
ETH 3337.95
USDT 1.00
SBD 2.47