Rengarenk Çiçekler

in #smartphonephotography6 years ago (edited)

Günaydın 😊
Bu sabah diğer sabahlardan daha mutlu ve huzurlu uyandım.
Nedenini soracak olursanız odamın penceresinden yüzüme vuran güneş ışığıydı 😊 Harika bir duygu gerçekten.

Sizlerinde mutlu olmanız için kendi çektiğim rengarenk çiçekleri sizlerle paylaşmak istedim.






Sort:  

World of Photography Beta V1.0
>Learn more here<

You have earned 5.15 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.03
Server time: 07:36:50
Account Level: 0
Total XP: 74.45/100.00
Total Photos: 11
Total comments: 18
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Çok güzel fotoğraflar @nurtensul ...
Bu aralar havalar çok güzel. ;)

aman bizi bu havalar mahvetmesin

aynen dikkat etmek lazım

kesinlikle bugun de öyle harika bir gün ama suan çalıştıgım için dısarı bakmakla yetınıyorum ...

Çok guzeller 🌺😀

teşekkür ederim :)

Ortadaki kırmızı Atatürk çiçeği mi?

Inanın bu çiçeğin adını bilmiyorum ve çok beğendim çekmek istedim.

Atatürk Çiçeği bu şekilde 😊
0538281_PE651827_S5.jpg

Sizinki bromelia sanırım...

bilmiyorum bi bakayim tesekkur ederim 😊

evet bromeliaymis cok teşekkür ederim bilgilendirme için ☺😊

Çiçekleri çok swviyorum. Hepsi birbirinden güzeller. Aynı senin gibi 😍

cok teşekkür ederim o sizin güzelliğiniz 😘😍

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63764.77
ETH 3430.37
USDT 1.00
SBD 2.53