Nire lehengusina minbizia da

in #sick6 years ago (edited)

Ez nuen hobekuntza berezia izan kirurgia egin ondoren ere. Baizik eta egoera egunean egunean hondatzen ari da. Chachu orain ohean dago. Ez dut uste jada biziko. Amaren aginduak zorrotzak osabaren enbrageetaz kanpo geratzen dira. Oso ondo dakit minbizia ez dela gaixotasun kutsakorra. Baina nire ezagutza niretzat mugatua da. Ez dakit nire ama transmititzea. Ez bakarrik nire aita baina huts egin dut. Nire amaren beldurra nire semea naizela da. Batez ere, mutiko behartua naiz amaren osakeriari buruzko aginduak bete ditzan Ezin nuen izan. Nire osabaren eta ilobaren arteko harreman bat zegoen. Friendship. Hau izan zen lehenengo aldia ama izan zuen arazoak. Pixka bat murriztu da orain. Chachchu-k gainerako denbora eman nahi nioke aztertzeko.

Doctor dio, Chachchu hilabete luzeagoa izango da. Zenbat eta egun gehiago hurbiltzen den, zenbat eta gehiago jakingo dut. Ez zait axola nire ikasketak. Egun osoan, osaba hitz egiten dut. Begiratu pepino bikoitza ez dut hitz egiten baino gehiago. Chachchu minbiziaren tratamenduarekin desorekatu nahi dut. Bihotzean miraria izan nahi nuen. Azalaren minbizia oker dago. Chachchu berriro igurtzi beharra dago. Bizikleta hartu eta hiri honetan zehar ibili.
Nire SSC proba proba emaitzak etorri dira. Lau irakasgai ditut. Bakarrik bazekien erori nintzela. Oso ahaztutakoak probatu ditugu. Ordubete egunero txakur bat ikusi nuen egun batean pentsatu nuen.

hh.png

Lau gaiak finaletik jaitsi dira. Jakina, buruko mina izan nuen. Nire ale guztiek dortoka txikiak dabiltzate irudimen osoan zehar. Etxeko inork ez zuen proba gainditu. Agian nire buruaren egoera ulertzen dute. Ikasturtean ohiko moduan itzuli eta Chachchuren ahoan aulki batean sartu nintzen. Orduan, guztiek nire porrota ezagutzen zuten. Nahiz eta cachucho txikia. Eremuan ikaskide kopurua dela eta, ez nuen nire porrota hitzik esan.

Cachchu etxera sartu eta esan zuen: "Kire," A-esquire, "Ez al duzu proba dabba?" Oilaskoari begira nago. Ezin da erantzun. Nire izena Akash Ahmed da. Chachchuk «A» deitu zuen zerutik eta 'A' Ahmed 'A-Square-tik'. Chachchu berriro esan zuen: "Nola egin zenuen hori?" Esan nion: "Nork deituko nau" A-plaza "Chachchu utzi nahi duzunean?

Sort:  

You got a 4.27% upvote from @upme thanks to @sparl1! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% daily payouts ( no commission ).

This is an advertised post

The author of this post or one of his supporters has used one or more paid services to promote this post. This post's valuation and number of upvotes does not represent human curation. This means this post's valuation does not represent community appreciation and should be viewed as advertised content.

If you are new to these services please be warned that bid voting is a huge gamble with little return on investment if not utilized right and might also lead to a net loss.

If you like this service please update this comment for visibility and to support paying for the server costs.

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63252.26
ETH 2662.75
USDT 1.00
SBD 2.79