sevendaybnwchallenge last one

Hello Steemians,
I am back to this challenge and I nominate nobody i'm done.
845b01d2-b7b3-4917-bf65-234e022bdd41 (3).jpg

Here are the rules
-Take 7 black & white photos that represent an aspect of your life
-Present one image every day for seven days
-No people
-No explanation
-Nominate someone every day. Although anyone can join in
-Use the tag: #sevendaybnwchallenge as one of your five tags
Have a nice day
Loonatic

Sort:  

met een groenteraketje de ruimte in , lekker man

leuk dat je weer op steem bent. ja we paffen lekker door

het voelt ook goed om er weer te zijn
maar zo te zien zijn niet alleen de turkse lira in elkaar gezakt

ze zijn in de aanbieding tijd om te overwegen om bij te kopen

ja ,zat ik ook aan te denken . maar daar ben ik niet bekent in
dit zijn de enige crypto's die ik heb maar je heb nog een andere nodig geloof ik

ik zal nog wel eens een postje maken hoe ik het doe maar ik ga nu me bedje opzoeken morge nog een dagje werkentenor%20(3).gif

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61572.53
ETH 2995.53
USDT 1.00
SBD 3.73