📷 Another Hiking Selfie 🦄
Heute Vormittag hat es in Wien -10 Grad gehabt ❄ Jetzt gerade -8 😊
This morning it had -10 degrees C (14 F) in Vienna ❄ Currently 17 F 😊
Live your Secrets and Steem Prosper 🔥
Photo credit: @vikisecrets
Heute Vormittag hat es in Wien -10 Grad gehabt ❄ Jetzt gerade -8 😊
This morning it had -10 degrees C (14 F) in Vienna ❄ Currently 17 F 😊
Live your Secrets and Steem Prosper 🔥
Photo credit: @vikisecrets
Very could ,but today is weekend you can enjoy your time in sky my friend
It was very cold but fresh air is priceless 😃
Its nice, Walking around in winters at very low temperature...
Yes, indeed, if you keep moving (steeming) it's cold but bearable 😉
So fun to do some hiking on the weekend
Keep moving (steeming) is very important and healthy 😆
Ich warte sehnsüchtig auf höhere Temperaturen. Es gab schon Jahre, da war ich um diese Zeit schon mit meinem Mountainbike bei angenehmen Temperaturen in den Wäldern rund um meinen Wohnort unterwegs.
Grüsse Dich
Heute war's schon wirklich kalt, aber Mountainbike im Schnee fahren stelle ich mir auch schön vor 😊
You so cute when you hike
Oh thx, I am trying to look cute for the selfie 😄
Ja sehr kalt heute! Schönes schwarzweiß Foto! <3
Hey Danke :)
Wir waren heut auch wandern eiskalt draußen, hatten dann auch noch Wind.
War ziemlich kalt heute, aber es ging jetzt nicht so ein starker Wind und es ist gegangen, da man sich ja beim Wandern auch viel bewegt, sonst ist mir auch immer kalt ;)
World of Photography Beta V1.0
>Learn more here<
You have earned 6.40 XP for sharing your photo!
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.28
Server time: 11:08:19
Total XP: 841.50/1600.00
Total Photos: 82
Total comments: 22
Total contest wins: 8
Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank
how strange picture.
thanks for sharing.
Very nice @vikisecrets😊😊😊😊😊