You are viewing a single comment's thread from:RE: [수다쟁이 #162] 다들 설탕 15kg 정도씩은 사시죠? ㅋView the full contextView the direct parentepitt925 (80)in SCT.암호화폐.Crypto • 5 years ago 올해는 풍년 기원~!!!