You are viewing a single comment's thread from:RE: [sagoda] 오늘은 크리스마스 이브~View the full contextView the direct parentnew-jersey (75)in #sct • 7 years ago 꼭!! 좋은 추억 만드시고 오시길 바래요ㅋ