• Sign in
  • Sign up 
  • Welcome
  • FAQ
  • Switch to Night Mode
  • Stolen Accounts Recovery 
  • Change Account Password 
  • Vote for Witnesses 
  • Steem Proposals 
  • Third-party exchanges:
  • Poloniex 
  • Advertise 
  • Jobs at Steemit 
  • Developer Portal 
  • Steem Bluepaper 
  • SMT Whitepaper 
  • Steem Whitepaper 
  • Privacy Policy
  • Terms of Service
Home
LoginSign up
You are viewing a single comment's thread from:

RE: [영화] "시동" 아직 꿈이 명확하지 않은 젊은이들을 위한 영화

  • View the full context
  • View the direct parent
happyberrysboy (83)in #sct • 7 years ago

원작을 보셨다면!!! ㅎㅎㅎㅎ
아직 중1은 조금애매하긴 하네요~
고1이었으면 같이 보면 참 좋은 영화 일것 같은데 말이죠!!

7 years ago in #sct by happyberrysboy (83)
$0.00
    Reply 0