Hello steemit! Some words about me/kilka słów o mnie

in #s7 years ago (edited)

A short introduction.../Krótki wstęp...  

Hello steemit! I'm Marcin and it's quite pleased that I can join to Your community. I would like to tell You something about me and about that I will write for you :) but first of all I'd like to meet you all! I adore meet people! I feel steemit is something crucial in my life - he will give me a chance to meet very wonderful and worthwhile persons. So...Let's start!

Witajcie steemowicze! Jestem Marcin i jest mi niezmiernie miło, że mogę dołączyć do Waszej społeczności. Chciałbym opowiedzieć Wam trochę o sobie oraz o tym, o czym będę dla Was pisać:) Ale przede wszystkim, chciałbym was wszystkich poznać! Uwielbiam poznawać ludzi! Czuję, że steemit jest czymś przełomowym w moim życiu - czymś, co pozwoli mi poznać wiele wspaniałych i wartościowych osób, od których będę w stanie dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. A więc... Zaczynajmy!   

 

me, trying to imitate a one of hungarian's guard:)

ja, próbujący naśladować jednego z węgierskich strażników:)   

1. Who i am?/Kim jestem? 

I'm eighteen years old. I live in Poland, which I love above all. Actually, I'm in third class of High School (in polish: Technikum) on the profile technician of mechatronics. The school, which I learn is very far away from my home so i have to live in boarding school, from where at this moment i'm writing this post!:) I return to my home only on weekends (they aren't so long, because on friday I end lessons on 18;25 p.m :(  ) but maybe that thing makes, that I really, really appreciate every moment with my family? so, if we are speaking about familly... I have really wonderful and big family! I live with my mum, dad and grandfather. My mum is a teacher, and she works on her occupation for about 32years! I have always look up to her for what she does. My dad unfortunately have problems with his health, so at this moment he isn't able to work. My grandfather is very cheerful and sympathetic man - I'm sure You would have very common topics with him:) And i have also one brother Tomek, and a sister - Kasia (you can see her on steemit - @laluna)

 Mam osiemnaście lat. Mieszkam w Polsce, którą kocham ponad wszystko. Aktualnie, jestem w trzeciej klasie technikum(znajduje się ona na południu Polski - w Nowym Sączu) na profilu technik mechatronik. Niestety szkoła do której chodzę znajduje się całkiem daleko od mojego domu, więc jestem zmuszony mieszkać w internacie, który jednak bardzo lubię:) Krótko mówiąc nie można tutaj narzekać na nudę!:D Do domu wracam tylko na weekendy. Jeżeli rozmawiamy już o domu, to...mam wspaniałą rodzinę!:) Mieszkam z mamą, tatą i dziadkiem. Mama jest nauczycielką, w swoim zawodzie pracuje już od ponad 32lat( za co ją totalnie podziwiam!). Tata niestety przez kłopoty ze zdrowiem nie jest w stanie już pracować. Dziadek natomiast jest bardzo wesołym i sympatycznym człowiekiem – gdybyście byli tylko w stanie go poznać, na pewno mielibyście z nim wiele wspólnych tematów do rozmów:) Oprócz tego, mam jeszcze brata Tomka i siostrę Kasię(możecie znaleźć ją na steemit- @laluna). 

Some say that I'm calm type of man. But I absolutely don't agree with this:) I think sometimes I just want to people thought like that. I have my principles, which I try strongly stand by. I'm optimist!:) From time to time I adore do something crazy! I'm a person, who love learn new things. Learning is very important part of my life. But I also love go on partys with my friends:) I have also many disadvantages, which I try to fight down every day. For example - sometimes I'm very lazy... or I like "fly away" especially when I'm in school or something like that. I have also much more disadvantages which I will keep for myself. In my opinion life would be too boring, if we all were ideal people:)  

Niektórzy mówią, że jestem spokojną osobą. Natomiast ja się z tym absolutnie nie zgadzam:) Myślę, że czasami po prostu chcę, żeby ludzie tak myśleli. Mam swoje zasady, których staram się mocno trzymać. Jestem optymistą!:) Od czasu do czasu uwielbiam zrobić coś szalonego. Jestem osobą, która kocha uczyć się nowych rzeczy. Nauka jest bardzo ważną częścią mojego życia. Ale kocham również imprezować z przyjaciółmi! Chociaż z roku na rok jest coraz mniej czasu, to zawsze staram się znaleźć trochę czasu dla bliskich. Jak każdy z nas, mam również wiele wad, z którymi staram się walczyć każdego dnia. Czasami jestem mega leniwy... albo lubię "odlecieć", czy po prostu się zamyśleć w wielu sytuacjach, gdzie powinienem być raczej skupionym:) Mam również wiele innych wad, które jednak postanowię zachować już dla siebie!:) Uważam, że świat byłby zbyt nudny, gdybyśmy wszyscy byli idealni.  

me, at Bungee Jumping/ ja, podczas skoku na bungee:)

 

view from above/widok z góry

my leg:), at the highest polish peak "Rysy" (2499 above sea level)

moja noga:), na najwyższym szczycie w Polsce 

  2. Hobbies


  •  At first place: helping other people

I adore help people. This is a thing, which is very important to me, and which gives me a huuuge satisfaction. It gives me "a kick" to do what i do despite tiredness or lack of time(I often have too much of responsibilities associated with my school) 

  • psychology and personal development

Another things I really love... Human brain and processes which are taking place there are amazing. I think the way that human think, has a huge effect on quality of his life. Many people have no idea about this, because nobody have never told them before. 

  •  modern technologies

They are closely related with my future profession. I can spend lots of hours trying to understand how something works. And that feeling when you understand thing, over which you spent your all free time...Priceless:)

  • amateour robotics

In my free time ( which I practically don't have:) ) i enjoy making simple robots based on knowledge, which I lernt in my school, or on my own. That hobby gives me big satisfaction that things I'm learning at school have sense. "Theory without practise, is like a ship on a land"

  • Books

I love reading! if only day had more than 24 hours... science, psychology, personal-development, thrillers, fantasy books...All of them I could read for hours...

  • Sport

 Very important in my life. I enjoy extreme sports, like bungee, basejumping or skydiving - I'm sure in future I will take up them(except bungee- I have already jumped:) ) Except that I try to work out at the gym 2-3 times on week, and i run regularly. I recommend doing sports for all, but especially for people who have intellectual work!

  • Cryptocurrency/blockchain technology

 Topic, which I first heard about few months ago, when Japan decided to legalize bitcoin for a full-fledged form of payment. Blockchain technology is very future-proof. It gives us great opportunites in the future



  •  pierwsze miejsce: pomaganie innym

Kocham pomagać ludziom. To jest rzecz, która jest dla mnie bardzo ważna i która daje mi ogromną satysfakcję. Daje mi "kopa" do robienia tego, co robię, pomimo zmęczenia czy braku czasu :) (często ilość szkolnych obowiązków mnie wręcz przerasta)  

  • psychologia i rozwój osobisty

Kolejna rzecz, którą naprawdę kocham... Umysł człowieka i procesy, którę w nim zachodzą są naprawdę niesamowite. Myślę, że sposób, w jaki człowiek myśli, ma ogromne znaczenie na jakość jego życia. Wielu ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy, ponieważ nikt im tego wcześniej nie powiedział.

  • nowoczesne technologie

Są one ściśle powiązane z moim przyszłym zawodem. Potrafię spędzić mnóstwo godzin próbując zrozumieć jak coś działa. I to uczucie, gdy zrozumiesz rzecz, nad którą spędziłeś cały swój wolny czas...Bezcenne:)

  • robotyka amatorska

W wolnym czasie ( którego praktycznie nie mam:) ) lubię tworzyć proste roboty oparte na wiedzy, którą zdobyłem w szkole, lub we własnym zakresie. To hobby daje mi wielką satysfakcję, że rzeczy których uczę się w szkole mają praktyczne zastosowanie i że nadal warto się ich uczyć:)

  • książki

Kocham czytać! Gdyby tylko dzień miał więcej niż 24godziny… Książki naukowe, psychologiczne, o rozwoju osobistym, thrillery, fantasy - wszystkie mógłbym czytać godzinami…

  • sport

Bardzo ważny w moim życiu. Uwielbiam sporty ekstremalne, typu bungee, basejumping, czy skydiving - na pewno w przyszłości poświęcę im wiele czasu. Zdjęcia z bungee widzieliście już wyżej:) Oprócz tego, staram się ćwiczyć na siłowni 2-3razy w tygodniu, no i oczywiście regularnie biegam. Polecam uprawiać sport każdemu, a szczególnie osobom, które pracują umysłowo!

  • kryptowaluty/technologia blockchain

Temat, o którym usłyszałem kilka miesięcy temu, gdy Japonia zdecydowała się zalegalizować bit coin'a jako pełnoprawną formę płatności w Japonii. Bardzo skupił moją uwagę. Technologia blockchain, na jakiej oparty jest m.in bitcoin, jest bardzo przyszłościową technologią. Daje nam ogromne możliwości w przyszłości.  

 

 

 

in picture number 3 you can see my little car robot, which has been created for encourage young people to learn engineering:)

na zdjęciu numer 3 zobaczyć możecie mały pojazd na ziemi, który wykonałem aby zachęcić młodych ludzi do nauki inżynierii:)

3. I'll write about/Będę pisał o 

  It will be general-science profil. You will find there things related with psychology, personal-development, new technologies, or how different devices work. Mathematic, science, physics... We will try to explain many interesting phenomena, processes, or how some mechanism work... To conclude: It will be really interesting!

 Będzie to ogólno-przyrodniczy profil. Znajdziecie tutaj rzeczy związane z psychologią, rozwojem osobistym, nowymi technologiami, lub jak działa jakieś urządzenie. Matematyka, przyroda, fizyka... Spróbujemy wyjaśnić sobie wiele interesujących zjawisk, procesów, bądź jak działa jakiś mechanizm...Podsumowując: Będzie naprawdę interesująco!  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

I hope, You met me a little:) I'd like to apologise You for my little english mistakes - my english isn't the best yet, but I regularly try to improve him(by the way steemit will help mi with this!:) ) I think, we will get to know each other quickly! If you want to know something more about me, just ask below!:)

Mam nadzieję, że trochę mnie poznaliście. Chciałbym przeprosić Was za niektóre moje błędy w języku angielskim, być może też i w polskiej wersji. Mój angielski nie jest jeszcze najlepszy, staram się ulepszać go przy najlepszej możliwej okazji (swoją drogą, steemit może mi w tym bardzo pomóc!:) ) Myślę, że szybko poznamy się wszyscy nawzajem. Jeżeli chcielibyście wiedzieć coś więcej o mnie, po prostu zapytajcie w komentarzach!

And what about You?:) Tell me something about You!

A co z Tobą?:) Opowiedz mi coś o sobie!

Greetings for all of you.

Pozdrowienia dla wszystkich.   

Sort:  

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Dziękuję za wszystkie informacje. Nie zdaje sobie nawet Pan sprawy, jak bardzo pomocny jest dla mnie ten post! Pozdrawiam serdecznie:)

Jak masz jakieś pytania to pytaj śmiało. Chociaż na czacie zawsze jest więcej ludzi do odpowiedzi. Tylko bez "panów" proszę :)

Hej, miło Cię tu widzieć! Też dopiero tydzień temu rozpoczęłam przygodę ze Steemit i póki co bardzo mi się podoba! Na pewno świetnie się tu odnajdziesz. Powodzenia! :)

Ciebie również! Jestem pełen optymizmu, że tak będzie! Pozdrawiam:)

Witaj, dobrze myślisz z tym angielskim - pisanie na steemit po angielsku jest świetnym sposobem na szlifowanie języka.
Coś o mnie? Piszę tutaj głównie o sztucznej inteligencji i tematach pokrewnych.

Btw, widziałeś robota Sophia?

Tak, słyszałem o nim. To jest po prostu niesamowite, w jakim kierunku zmierza obecna technologia i jakie możliwości pojawiają się przed nami. Dziękuję za powitanie! Możesz być pewien, że będę do Ciebie często "zaglądał" :)

A new Steemian ^^ hello @besmarter I hope you enjoy your time here, its a great community ! Nice post, wish you much luck! I will follow your account. Don't hesitate to contact or follow me at any time :-) See you around @tradewonk

Hello @tradewonk, nice to meet you! thanks for greeting! I'm sure I will follow your posts as often as i can!:)

Cześć Marcin! Bardzo fajny post! :-)

Dziękuję!

Cześć, miło poznać, masz follow ode mnie :)

Mi również! Pozdrawiam i również śledzę!

Welcome to Steemit, Marcin. This was a good post. Great pictures. Have fun and Keep Steeming on. :)

Witaj na Steemit życzę powodzenia, fajne zdjęcia.

Dziękuje!:)

Congratulations @besmarter! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Very Excellent Pictures!
Welcome to Steemit! Nice to meet you. :-)

Upvoted and followed!

I hope you have lots of fun here and make many friends! :-)
Thank you for sharing! :-)

WELCOME-DREAMS-FLIGHT.gif

Thanks! Nice to meet you too!

You're very welcome. :-)
Thank you for your reply! :-)
Wishing you happiness, smiles, sweet dreams and sunshine! :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61170.16
ETH 2717.07
USDT 1.00
SBD 2.41