You are viewing a single comment's thread from:

RE: O cRPG oraz współczesnym rynku gier.

in #rpg7 years ago

Gothic 1- 2 i Fallout 1-2 to chyba najlepsze gry w jakie kiedykolwiek grałem... Zresztą do Gothica co jakiś czas wracam, a od dawna tez myślę nad powtórnym przejściem Falloutów + 3 i 4 część, bo jeszcze w nie nie grałem.

W Baldur s Gate i Planescape Torment próbowałem kiedyś grać, ale coś mnie od nich odrzuciło. Może kiedyś dam im jeszcze szansę.

Sort:  

Oj tak GOTHIC. Aż mam chęć powtórzyć. Pamiętam jak pierwszy raz spotkałem orka i spiepsza.... przed nim słysząc za sobą jego sapanie.

dokładnie. To mi się też bardzo podobało że każde miejsce które się zwiedzało w tych 2 pierwszych częściach budziło takie napięcie i grozę. Czuło się żę nasza postać to chucherko a tam zaraz za starym obozem czy też za murami miasta czai się wielkie niebezpieczeństwo. W 3 części niestety ten klimat, mimo tego że toczyła się wojna, niestety szybko pryskał.

Ciągle też dręczyły nas pytania. Kim jest Xardas, Kogo tak naprawdę wyznają na bagnach. albo też kim są zakapturzone postacie z 2 części. Gothic naprawdę trzymał w napięciu :)

To w Gothicu było świetne, że na początku czuło się, że jest się zwykłą popierdółką. Na początku gry było się takim słabeuszem, że trzeba było uważać, by nie zbliżać się za bardzo do stworzeń, które bez problemu mogły nas zabić. Ale jaka potem była satysfakcja, gdy nabraliśmy doświadczenia i już mogliśmy ubić jakąś lepszą kreaturę :D

A i w obozie było się popychadłem od podaj przynieś pozamiataj i dopiero po porządnym laniu i wielu głupich błędach nasza postać dochodziła do czegoś. To budowało klimat prawdziwej kolonii karnej. Nigdzie nie można było się czuć bezpiecznie.

Planescape torment mi osobiście się nie podobał jedynie ze względu na klimat świata bo jest nie do końca w moich gustach ale pod względem fabularnym była znakomity. Z kolei do baldura naprawdę polecam się przekonać. Najlepiej jednak dziś zacząć grać w Baldurs Gate Trilogy- moda który łączy 1 część z 2 tak że ta 1 jest na silniku nowej a przejście między częściami jest płynne.

Dzięki za informacje i radę. Jednak póki co cisnę w innego klasyka - KoTORa 2 :D Niestety nie mam tyle wolnego czasu ile bym chciał i pewnie mi zejdzie zanim go przejdę.

A widzisz.. o KoTORze zapomniałem wspomnieć. Pewnie dlatego że jak pisałem artykuł to byłem myślami w światach fantazy.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60935.14
ETH 2365.47
USDT 1.00
SBD 2.55