You are viewing a single comment's thread from:

RE: GMO - Ostatnia Prosta

in #reakcja7 years ago

jesli chodzi o gmo to sensownie piszesz, natomaist jesli chodzi flag wars to chyba sie nie dogadamy bo jego flagi sa dobre, a np moje juz nie, mimo ze to on zaczyna flagowac neutralne komentarze (obczaj sobie ile mam flag od niego na neutralnych komentach)

Sort:  

Jeśli chodzi o flagi to jedyne co mi w nich przeszkadza to fakt dawania ich za poglądy sprzeczne z poglądami osoby flagującej. I tutaj nadal uważam, że mmmmkkkk311 tego nie zaczął ale nie chce się też o to kłócić bo każdy będzie miał własne zdanie. Ale uważam też, że jego flagi na neutralnych postach, czy flagi w odpowiedziach za pytanie o źródła i potem flagowanie postów tych osób jest złe. może nawet gorsze od flag za poglądy bo to potem wywołuje kolejne flagi i mamy efekt kuli śnieżnej.

Niestety jest tak jak piszesz, a jeśli chodzi o to kto dal pierwszą flagę to niestety od samego początku stworzenia konta mk można to sprawdzić - i to on dał pierwszy, nawet podawałem na czacie transakcję zawierającą to zdarzenie.

I ja się z tym zgadzam w 100% że on dał flagi pierwszy. Ale też na czacie to pisałem. pierwsza była dla jakiegoś randoma i nie wiem czemu. Druga dla @lukmarcus ale to była pomyłka i sobie wyjaśnili (tak przynajmniej dla mnie to wygląda w komentarzach, ale nadal słabo że OP tej flagi potem nie zdjął), trzeciej też nie wyjaśnił ale to raczej nie była flaga za poglądy a wyśmianie czyichś argumentów. A mi chodziło tylko o to, że to on dostał pierwszy flagę, czy bardziej w sumie downvote, za swoje poglądy. Ale dla mnie temat jest już z tym zamknięty jeśli chodzi o to. Natomiast nadal głupie jest downvotowanie postów ot tak i wojna bo na tym nikt dobrze nie wyjdzie. A jak historia wojen pokazuje najbardziej ucierpią osoby postronne (czyli w tym wypadku takie, które mogły by dostać upvote bo stworzyły coś fajnego ale go nie dostaną bo ludzie zmarnowali VP na downvote.)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59319.27
ETH 2469.45
USDT 1.00
SBD 2.45