You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dedykacja dla wszystkich flagujących (szambo znowu wylało)

in #reakcja7 years ago

a mógłbyś uzasadnić, dlaczego oflagowałeś te posty, a nie te osoby?

Jeżeli Ci się jakiś komentarz nie podoba, to flaguj komentarz a nie post. Czy jeżeli ktoś mi się nie podoba, bo ma brzydką czapkę, czy z jakiegokolwiek innego powodu, to mam flagować jego posty?

Dobrym zwyczajem jest także w przypadku flagowania napisać, dlaczego daną rzecz flagujesz. Jeżeli ktoś napisał coś złego - skąd ma wiedzieć, co w danym poście Tobie się nie spodobało?

Czy chciałbyś, by Twoje posty też były przeze mnie flagowane bez podawania powodu?

Sort:  

Mając niską reputację wydaje mi się to jedyną rozsądną odpowiedzią na flagi które otrzymuję od osób z wyższą reputacją niż moja. O ile dobrze pomiętam TY również zastrzegłeś sobie prawo do flagowania postów kontrowersyjnych autorów bez ostrzeżenia, pisałeś o tym w komentarzu pod jednym z takich postów

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59236.61
ETH 2600.94
USDT 1.00
SBD 2.42