Sort:  

@fundacja (tu nie powinno być żadnych kontrowersji) @uszi (wyrasta na glównego niezależnego komentatora życia społeczno-politycznego na polskim steemit) @zdrowie (niedawno trafiłem i bardzo mi się podoba) @hallmann (bardzo ciekawy czlowiek)

Cieszę się. Ale wiesz, że do OCD można zgłosić 1 (słownie jeden) post dziennie, a i to nie zawsze?

Tak tylko sugeruję , reszta zależy od was. Moze i dla nich kiedyś się znajdzie wolne okienko

Oni mają wolne okienka w innych kuratorstwach, na przykład w tym miesiącu hallman był 3 razy.

Natomiast problem jest taki, że podstawą jest wspieranie małych kont, dlatego np. dobre posty @zdrowie nie są dodawane na listę, gdyż nie osiągają małych sum

Niestety smutne, że podejrzewasz nas o jakieś oszustwa ... Ale może jakbyś zamiast flag i oszczerstw zainteresowałbyś się polską społecznością to byś ją wspierał i ostatecznie do żadnych konfliktów by nie dochodziło.

Wspieram tag #reakcja , wydaje mi się że dość mocno jak na polskie realia. Do tego dochodzą moje ulubione konta amerykańskie. Steemit is global. Co do konfliktu to miej pretensję do Rafalskiego by wydaje mi się że to on zachęcił was żebyście oflagowali moje posty

Nikt nas nie zachęcił. Od dawna mieliśmy razem na pieńku. Mam nadzieję, że nie będzie żadnych flag już więcej - ani straszenia, ani nic. Już nigdy.

Nie sądziłem, że będę miał swój epizod w tej "wojnie flagowej". Nie sądziłem też, że miałem kuratora (teraz już wiem że @planter jednak nie jest botem sadzącym drzewa). @fervi, dzięki za zgłoszenie, @mmmmkkkk311 dzięki za troskę i dobre słowo. Mam nadzieję, że pokój będzie trwały. Pax hominibus bonae voluntatis!

Filmiki z dTube i tym bardziej bez #polish nie dostaną kuratorstwa.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59200.90
ETH 2601.74
USDT 1.00
SBD 2.41