You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cielecka cieszy się, że jej mąż nie jest Polakiem

in #reakcja6 years ago

okej, nie podoba mi się, jeśli ktoś wypowiada się źle o Polakach, a już zwłaszcza, jeśli robią to sami Polacy. Ale tutaj wypowiedź aktorki została ucięta- to jest trochę manipulacja przekazem. Dalszy ciąg tekstu ze screena powinien również być zawarty : "Jak wyjaśnia kryteria wyboru? Przede wszystkim chciała, by potencjalny partner nie patrzył na nią przez pryzmat tego, że jest aktorką, by nie wiedział kim jest. " To już trochę zmienia sprawę. Ona nie mówi, że nie chce mieć męża Polaka, bo Polacy są w jakiś sposób gorsi, zależało jej, żeby jej nie znał. To nam w żaden sposób nie umniejsza. Ale fakt faktem, powinna wypowiedzieć się w trochę inny sposób, bo początek brzmi jak zarzut do rodaków. Tak samo strona natemat.pl mogłaby rozmowę 'reklamować' w inny sposób- no ale to jest dziennikarstwo, takie tytuły są klikalne, czego jestem przykładem, bo przez tytuł posta właśnie do niego zajrzałam.

Sort:  

Rozumiem wywód i szanuję. Co do ucięcia wypowiedzi aktorki to specjalnie podałem link do pełnego artykułu pod screenem aby każdy mógł zobaczyć pełną wypowiedź.

Ona nie mówi, że nie chce mieć męża Polaka, bo Polacy są w jakiś sposób gorsi, zależało jej, żeby jej nie znał.

Tak, to prawda, ale wyobraźmy sobie, że ktoś powiedziałby, że "jakikolwiek mąż tylko nie Żyd/Arab". Jestem pewien, że afera by się zrobiła i nie ważne co dana osoba miałaby w intencji mówiąc to.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57405.63
ETH 2867.89
USDT 1.00
SBD 3.54