najgłupsza homoseksualna propaganda (hania es)

in #propaganda6 years ago (edited)


siemanko
wstaw like i sub mój mały cebulaku
a poza tym jak ci się nie podoba to nie oglądaj
i mniej dystans do filmu
lubię placki XD
ulubiona strona
https://mordkigame.pl/
film pozwanego fabiana

...

btw narobiło mi się pare pomyłek
podczas gadania
❗‼⛔ Fragmenty utworów należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane na mocy prawa cytatu [art 29 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych]


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Polish Cleaners demokratycznie zadecydowało o zaflagowaniu tego posta ze względu na użycie muzyki bez zgody (Trzeci Wymiar - Dla Mnie Masz Stajla), wulgaryzmy i hejt. Więcej o naszej działalności w poście wprowadzającym.

co jak co, ale hejtu ja tu nie widzę. nie wiem może mniej wyczulony jestem... ale w złą stronę to idzie. na przyszłość moglibyście podawać cytaty, które według was są hejceniem? dokładnie tak jak z tą piosenką w tle? wtedy społeczność oceni czy macie rację czy też nie. a co do wulgaryzmów wystarczy poprosić o tag treści dla dorosłych i było by po problemie

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59933.20
ETH 3191.47
USDT 1.00
SBD 2.44