First Hungarian Steemit MeetUp

in #promo-steem6 years ago (edited)

Let's get.jpg

As steemit.com is growing like mushrooms in the rain I propose to make a Hungarian meetup to the fellow steemians who are active here and would like to make real life connections not just typing online.

The date would be the 9th March, 7PM

The place: Mika Tivadar Mulato

https://www.google.hu/maps/place/Mika+Tivadar+Mulat%C3%B3/@47.4993855,19.058788,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4741dc6999b25e4d:0x6c459a0ada251eb9!8m2!3d47.4993855!4d19.0609767?hl=en

Szeretnem, ha minel tobben eljonnetek es elkezdenenk a valo eletben is a kapcsolatepitest!

Sort:  

Egy kicsit messze vagyok, így most ez nem megoldható részemről, de örülök a kezdeményezésnek. :)

Köszi a választ, remélem jó helyen vagy! Biztos lesz még találkozó, hátha arra el tudsz jönni.

Pedig remeltem hogy talalkozunk! 😄

jo volna de sajnos itt vagyok Amerikaba jelenben.

Az se rossz! Akkor talán egyszer!

Zoli, amint tudod én sokszor sörröl bloggolok. Mostmár látom hogy Budapesten legalább is van sok kisseb magány sörfözde (pl Jonas, Kandalo, hopaholic). Kérdezném a Magyarokat akik ott laknak (Én Californiában lakom, de megyek haza egyre többet) divat kezd lenni es a craftbeer dolog? Tudom hogy a Magyarok egy "boros banda" nagyformán, de lehet hogy egy kicsit változik ez? Régen a Dreher volt a legjobb Magyar sör, de mostmár?

ui ha netán kint vagytok Losi-ba itt is találkozhatunk. Itt a legujabb postom.
https://steemit.com/beersaturday/@rmorel/patron-saint-of-beer

Szia, igen a házi készítésű sörök kezdenek divatba jönni, egyre több olyan hely van, ahol kézműves sörök vannak a menün. Hogy mi a legjobb sör? Jó kérdés. Kinek mi jön be. De elég sok fajta van már.

Sziasztok! 9-én valószínűleg fel tudok menni Pestre egy-két órára, de az utolsó vonattal haza kell, hogy jöjjek! 😊

Nagyon jo. Akkor 9-e lesz!

Másodikán sajnos nem tudok menni, de köszönöm a meghívást. Ha átszervezed máskorra, mindenképpen szólj, @ksolymosi és én is szívesen elmennénk.

Akkor 9-e lesz, az többeknek jó.

Szuper! 9-én tudok menni! Addig viszont jó lenneprivátban is felvenni a kapcsolatot egymással. [email protected] az e-mailem, facebookon kalemandra.

Szia, irtam emailt,bocs, hogy csak most :)

Pécs felől necces :/ ha máskor lesz még ilyen, nagyon szívesen mennék, de most nincs keret egy ekkora útra részemről.

Köszi a választ. Legközelebb remélem el tudsz jönni.

Feltétlenül megpróbálok, mert nagyon érdekelne egy effajta meetup.

Halihó! De jó lenne! Csakhogy Miskolctól jó messze van, nem biztos hogy ott tudok lenni. De majd meglátjuk :)

OK, lehet egy héttel később lesz, még várok pár választ. Ha tudsz még pár magyart, kérlek szólj nekik :)

Nekem sokkal jobb lenne egy héttel később, mert akkor Fehérváron leszek, s onnan sokkal könnyebb elugrani Pestre.

9-re modositottam :)

En szivesen mennek de csak marcius 6 utan tudnek menni.

9-e a hivatalos mostantol :)

Lehet akkor atteszem 9-re,mert akkor 2en tuti lennénk :)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66785.29
ETH 3229.75
USDT 1.00
SBD 4.30